عرضه‌های جدید «ایران‌خودرو» ملزم به شرط بلوکه‌شدن پول خریداران شد

  • کد خبر: ۱۴۶۸۴۰
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
عرضه‌های جدید «ایران‌خودرو» ملزم به شرط بلوکه‌شدن پول خریداران شد
گروه صنعتی ایران‌خودرو پس از سایپا، ملزم به رعایت شرط بلوکه شدن پول مشتریان در حساب خودروساز به‌منظور ثبت‌نام خودرو شد.

به گزارش شهرآرانیوز، از این پس فقط افرادی می‌توانند در فروش خودرو توسط خودروسازان شرکت کنند که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود است و مبلغ خودرو از طریق بانک مسدود می‌شود.

این موضوع برای شرکت سایپا اجرایی شده بود، به طوری که در هفته گذشته ۷۰ هزار دستگاه خودرو توسط گروه سایپا پیش‌فروش شد که فقط هشت هزار و ۵۰۰ نفر از آن استقبال کردند.

با توجه به اینکه شرط یاد شده در این عرضه رعایت شد و مشتریان ملزم به واریز پول برای ثبت‌نام شدند، شرایط مشابه شبه لاتاری ۱۱ میلیون نفری ایران‌خودرو شاهد نبودیم و فقط مشتریان واقعی در این طرح شرکت کردند.

در عرضه جدید روز سه‌شنبه هفته جاری گروه سایپا و همچنین عرضه هفته آینده گروه صنعتی ایران‌خودرو، هر دو خودروساز ملزم به رعایت این ضابطه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت شدند.

این عرضه‌ها به صورت مداوم و هفتگی ادامه دارد. در ضمن نخستین عرضه خودرو‌های وارداتی نیز در همین هفته انجام می‌شود و این فرایند نیز به صورت منظم ادامه خواهد داشت.

بدین ترتیب پیش بینی می‌شود با افزایش تولید حاصل شده در سال جاری و همچنین عرضه خودرو‌های وارداتی به زودی شاهد رقابتی شدن بازار خودروی کشور باشیم.

در طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو که از ۱۷ تا ۲۵ دی‌ماه برگزار شد، بیش از ۱۱ میلیون نفر برای خرید ۲۰ هزار دستگاه خودرو سورن پلاس دوگانه‌سوز، پژو پارس سال با موتور XU و رانا پلاس برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودرو‌های فرسوده ثبت‌نام کردند که برخی مسوولان عنوان «لاتاری ملی» را به آن دادند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->