نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

تراکتور نیم فصل دوم ترسناک می‌شود| تابلوی خروج ممنوع مقابل ستاره‌ها

  • کد خبر: ۱۴۷۱۱۰
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
  • ۳
تراکتور نیم فصل دوم ترسناک می‌شود| تابلوی خروج ممنوع مقابل ستاره‌ها
باشگاه تراکتور تبریز قصد دارد درنقل وانتقالات نیم فصل پرخبر ظاهر شود و بازیکنانی را به خدمت بگیرد که درنیم فصل دوم بتوانند باعث ارتقای جایگاه این باشگاه قدیمی درفوتبال ایران شوند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، همان طور که پیش بینی می‌شد باشگاه تراکتور تبریز بعد از جذب خمز عملیات تقویت تیم خود را آغاز کرده و در صدد ساختن تیمی دست نیافتنی درنیم فصل دوم لیگ برتر است.

تراکتوری‌ها که این روز‌ها برخی مهره‌های کلیدی خود مانند آلوز و رضایی را در تیرراس برخی مدعیان لیگ برتر می‌بینند نه تنها تا به امروز اجازه جدایی به این بازیکنان را نداده‌اند بلکه با جذب حامد پاکدل در صدد تقویت هرچه بیشتر خط حمله خود هستند تا با آرایش بهتری در نیم فصل دوم ظاهر شوند.

پاکدل یکی از برترین مهاجمان سال‌های اخیر لیگ ایران به شمار می‌رود که ۱۳ گل با پیراهن آلومینیوم، ۱۱ گل با پیراهن ماشین سازی، پنج گل با پیراهن پرسپولیس و چهار گل نیز با پیراهن صنعت نفت به ثمر رسانده است.

بدون شک حضور این بازیکن خط حمله تبریزی‌ها را قوام بیشتری خواهد بخشید. تراکتوربه تازگی به تیمی مدعی و صاحب سبک در فوتبال ایران تبدیل شده و به نظر می‌رسد در راستای بازگرداندن شور و شوق میان فوتبال دوستان تبریزی قرار است به این باشگاه توجه بیشتری شود. گفته می‌شود مالک تراکتور به سرمربی این تیم اعلام کرده هیچ محدودیتی برای جذب ستاره‌ها وجود ندارد واو همه گونه امکانات مالی برای تقویت هرچه بیشتر تراکتور را دراختیار مدیران این باشگاه قرار خواهد داد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی یاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
8
ماازباشگاه ستاره نمیخواهیم ثبات میخواهیم
وح
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
1
سلام. اگه داورا حق تراکتور رو ضایع نکنند. خداوکیلی تراکتور ازهمه تیم ها خوب وباکلاس بازی میکنه. ولی متأسفانه مثل شش هفت سال قبل که نزاشتن اول بشه، این سال هم داورا حقشو میخورن.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
3
بدخواهان تراکتور زیاده و نمیزارن بالای جدول صعود کنه....متاسفانه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->