بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها
سرخط خبرها

سایپا عذرخواهی کرد و قول داد؛ اما سایت فروش همچنان از دسترس خارج است! (۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۷۲۲۸
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
  • ۱
سایپا عذرخواهی کرد و قول داد؛ اما سایت فروش همچنان از دسترس خارج است! (۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱)
طرح جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا قرار بود از روز سه شنبه (۴ بهمن ماه) روز گذشته آغاز شود که سایپا طی دو بار اطلاعیه ابتدا زمان ثبم را از ساعت ۱۴ به ۱۸ تغییر داد و در نهایت در ساعت پایانی شب، این زمان را به امروز موکول کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سایت فروش سایپا دیروز قرار بود ۲ خودروی شاهین دستی و کوییک R پلاس اتوماتیک را از ساعت ۱۴ به فروش برساند. بعد از اختلال اولیه سایت، سایپا اعلام کرد که ساعت ۱۸ ثبت‌نام انجام می‌شود. بعد از حل نشدن مشکل آخرین اعلام این بود که ثبت‌نام به فردا موکول می‌شود.
حالا امروز هم سایپا از مردم عذرخواهی کرده و گفته سامانه فعلا از دسترس خارج شده و به محض برطرف شدن مشکل اطلاع‌رسانی انجام می‌دهد.

شرکت سایپا طی اطلاعیه ای از مردم پوزش خواست. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: ضمن پوزش از عدم اجرای به موقع طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه و قدردانی از صبر و شکیبایی مشتریان محترم؛ به اطلاع می‌رساند به دلیل بهبود برخی موارد سیستمی در سامانه فروش محصولات گروه سایپا، این سامانه برای ساعاتی از دسترس خارج می‌شود.

جهت تکمیل فرآیند خرید وکالتی خودرو، از امروز ۵ بهمن‌ماه به وب‌سایت saipa.iranecar.com مراجعه نمایید.

سایپا عذرخواهی کرد و قول داد؛ اما سایت فروش همچنان از دسترس خارج است! (۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱)

بر اساس این خبر، شرکتی که طی روز گذشته و امروز ساعت‌ها وقت مردم را به بازی گرفته،  و هیچ ارزشی برای وقت مردم قائل نیست. سایپا علاوه بر گرفتن چند ساعت از وقت کاری مردم، یک روز بیشتر هم مبلغ آن‌ها را در حساب وکالتی نگه داشته است. 

و از آن عجیب تر، چرا سایپا هنوز ساعت برنامه فروش امروز را مشخص نکرده است! اگر به محض رفع اختلال سایت توانسته اید وارد سایت شوید  و با جمله به علت استقبال بینظیر شما مردم عزیز فروش تکمیل ظرفیت شد تعجب نکنید.!

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید آب سالان
India
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
مگه ما مسخره گذاشتید........
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->