علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

لغو افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما (۵ بهمن ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۷۳۶۴
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
لغو افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما (۵ بهمن ۱۴۰۱)
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از توقف در اعمال افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما از امروز ( چهارشنبه) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «مقصود اسعدی سامانی» افزود: شرکت‌های هواپیمایی طبق دستور دادستان، نرخ‌ها را به قبل از افزایش قیمت برگرداندند.

وی در عین حال گفت: اگر قیمت‌ها تغییر نکند و افزایش ۳۰ درصدی که در شورای عالی هواپیمایی تصویب شد ابلاغ نشود، ایمنی پروازها تحت تاثیر قرار می‌گیرد و باید منتظر زمین‌گیری بیشتر هواپیماها باشیم.

پیش از این رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد که « هنوز تصمیمی برای افزایش بلیت هواپیما گرفته نشده است» و با طی فرآیند قانونی، امکان تغییر نرخها نیز وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران نیز در چند ور گذشته و همزمان با افزایش قیمت ها اعلام کرد که شرکت‌های هواپیمایی در اسرع وقت قیمت‌های تعیین شده بلیت هواپیما را به قیمت‌های قبل از دی سال جاری بازگردانند.

سامانی درباره اینکه چه نهادی قیمت بلیت هواپیما را تعیین خواهد کرد، توضیح داد: همه نرخ‌ها باید در ستاد تنظیم بازار مصوب و ابلاغ شود . منتظر هستیم تا ستاد تنظیم بازار ‌قیمت جدید بلیت هواپیما را تعیین کند و تا آن زمان قیمت‌گذاری جدید متوقف خواهد شد.

بر اساس مشاهدات تا ساعت انتشار این خبر، نرخ‌های بلیت هواپیما به قیمت‌های قبلی بازنگشته است.

مدیر داخلی یکی از پلتفرهای فروش بلیت در این باره به ایرنا گفته است: از آنجایی که ما پلتفرم هستیم، سیاست ما نمایش قیمت‌های اعلام شده توسط ایرلاین‌هاست و اگر ایرلاین‌ها قیمت‌ها را اصلاح کنند، قیمت های جدید را انتشار خواهیم داد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->