کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

از تساوی بد مشهدی‌ها تا قرعه استراحت کیان!

  • کد خبر: ۱۴۷۶۳۵
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
از تساوی بد مشهدی‌ها تا قرعه استراحت کیان!
لیگ‌برتر فوتبال و فوتسال بانوان کشور برای خراسانی‌ها با اتفاقاتی ناخوشایند پیگیری شد

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم فوتسال دختران مشهد به یک تساوی دور از انتظار رسید و کار را برای خودش در بالای جدول سخت‌تر کرد. هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتسال بانوان پیگیری شد که در مشهد تیم خانه من میزبان پارس‌آرای شیراز بود. درحالی‌که روی کاغذ شانس پیروزی مشهدی‌ها بسیار زیاد بود و بازی رفت ۸بر۲ به‌سود خانه من تمام شده بود، نتیجه‌ای دور از انتظار رقم خورد.

شاگردان مریم رضاپور در این بازی به تساوی سه‌سه رضایت دادند که تنها تساوی هفته سیزدهم بود. این نتیجه به رقبای تیم مشهد کمک کرد تا بتوانند خودشان را به بالای جدول نزدیک‌تر کنند. خانه من با ۲۵امتیاز در رده چهارم است، اما مهرعظام با پیروزی‌های پی‌درپی ۲۴امتیازی شده است و هفته آینده این شانس را دارد که جای مشهد را در جدول بگیرد.

کار سخت خانه من در پایان فصل

مریم رضاپور، سرمربی تیم خانه من مشهد، با اشاره به امتیازاتی که تیمش از دست داده است، اظهار کرد: هدف این تیم ورود به سوپرلیگ است، اما باتوجه‌به وضعیت جدول، کار برای خانه من مشهد سخت شده است.

او درباره رقابت تیمش با پارس‌آرای شیراز اظهار کرد: موقعیت‌های بسیاری خلق کردیم، اما از آن‌ها استفاده نکردیم و ضرباتی که به توپ وارد می‌شد، آن‌طور که باید نبود. بازیکنان به‌خوبی تاکتیک‌ها را رعایت کردند، اما متأسفانه پیروزی کسب نکردیم. رضاپور افزود: برخی بازیکنان اصلی خانه من مصدوم هستند و با صددرصد قوا در این رقابت حاضر نشدیم. در فوتسال امکان هر اتفاقی وجود دارد و تا آخرین رقابتمان خواهیم جنگید، اما درنهایت کسی به سوپرلیگ وارد می‌شود که از موقعیت‌ها و امتیازاتش به‌خوبی استفاده کرده باشد.

اما غول‌کشی‌های مهرعظام در این هفته هم ادامه پیدا کرد و بعد از متوقف‌کردن صدرنشین، این تیم تهرانی تیم دوم جدول را هم شکست داد. مهرعظام تهران مقابل فولاد هرمزگان به میدان رفت و ۳بر۲ این تیم مدعی قهرمانی را در هرمزگان شکست داد. نتایج مهرعظام در نیم‌فصل دوم معادلات تیم‌ها را به‌هم زده است. اکنون هیئت آمل با ۳۶امتیاز صدرنشین است، فولاد هرمزگان با ۲۹امتیاز دوم است، سایپا ۲۸امتیازی شده و در رده سوم جای دارد و خانه من با ۲۵امتیاز چهارم است. مهرعظام هم با ۲۴امتیاز در تعقیب آن‌هاست. پنج هفته تا پایان لیگ باقی مانده است و نماینده مشهد در ادامه، بازی‌های دشواری با صدرنشینان خواهد داشت.

قرعه استراحت کیان نیشابور!

در هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال نیز نتایج عجیبی رقم خورد. مهم‌ترین اتفاق حذف رسمی کیان نیشابور از رقابت‌ها و سقوط به لیگ‌دو بود. سازمان لیگ، اما به‌دلیل حفظ نظم جدول و مسابقات، نام کیان را از جدول حذف نکرده، اما به قرعه استراحت برای تیم‌ها تبدیل شده است که هر هفته نتیجه پیروزی ۳ بر ۰ برای حریفان کیان ثبت می‌شود. در این هفته پالایش گاز ایلام این پیروزی آسان و بی‌دردسر را به‌دست آورد و حالا نام کیان با چهار امتیاز در قعر جدول جای دارد.

شکست عجیب مدعی قهرمانی مقابل قعرنشین

اما عجیب‌ترین نتیجه، شکست نماینده سیرجان بود. شهرداری سیرجان که تا چهار هفته قبل در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت و این روز‌ها به‌دلیل متحمل‌شدن دو شکست برابر سپاهان و خاتون و همچنین اخراج مربی پیشینش، دچار حاشیه‌های زیادی شده بود، در نخستین دیدار تحت هدایت مربی جدید با شکست عجیبی روبه‌رو شد. شکست شهرداری سیرجان، تیم سوم جدول، برابر بادرود قعرنشین درحالی رقم خورد که در هفته پنجم نیم‌فصل نخست مسابقات، بادرود حتی برای مصاف برابر این حریف قدرتمند در زمین حاضر نشده بود، اما حاشیه‌های بسیار زیاد اطراف تیم سیرجانی باعث شد تیم قعر جدولی بادرود که از ابتدای فصل تا اینجای مسابقات فقط موفق به کسب سه امتیاز شده بود، از سد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بگذرند و ۲بر ۱ پیروز شود. مدیر جدید باشگاه شهرداری سیرجان هفته گذشته مریم جهان‌نجاتی، سرمربی باتجربه این تیم، را اخراج کرده بود. جهان‌نجاتی بعد از این اتفاق سرمربی تیم‌ملی نوجوانان شد. خاتون سپاهان و ملوان دیگر برنده‌های این هفته بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->