وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

کدام کارگردان‌ها در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر غایب هستند؟

  • کد خبر: ۱۴۷۶۸۳
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کدام کارگردان‌ها در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر غایب هستند؟
با نرسیدن برخی از فیلم‌ها به چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، جای خالی برخی از کارگردانان مشهود است.

به گزارش شهرآرانیوز، «ویلای ساحلی» به کارگردانی «کیانوش عیاری» که قرار بود فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کند، یکی از غایبان این دوره از جشنواره است. این فیلم با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر و… مراحل فیلمبرداری خود را در یکی از شهرهای شمالی پشت سر گذاشتند اما به دلیل آماده نبودن به جشنواره نرسیدند.

«سوشون» به کارگردانی نرگس آبیار که در قالب فیلم- مجموعه تولید می‌شود یکی دیگر از غایبان این دوره از جشنواره است. نسخه سینمایی این اثر جایی در بین ۲۴ فیلم حاضر در جشنواره فجر ندارد. براساس شنیده‌ها نسخه سینمایی «سووشون» متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر نبوده است.

شاید این روزها پیگیر سریال «پوست شیر» از شبکه نمایش خانگی باشید، کارگردان این سریال جمشید محمودی است همان کسی که فیلم سینمایی «کابل پلاک ۱۰» را ساخته و انتظار می‌رفت در این دوره از جشنواره حاضر شود این فیلم حدود یکسال است که آماده پخش است اما اینکه چرا با حضور الناز شاکردوست و پدرام شریفی موفق به حضور در میان ۲۴ فیلم دیگر نشده، جای پرسش دارد.

محسن امیریوسفی با فیلم سینمایی «قیف» یکی از گزینه‌های اصلی حدس و گمان رسانه‌ای بود. این فیلم در ژانر کمدی و با بازی رضا عطاران اواسط بهار امسال فیلمبرداری خود را در تهران آغاز کرد. یکی از دلایلی که گفته شده که این فیلم در جشنواره حاضر نمی‌شود، وجود جلوه بصری بالا و نرسیدن به موقع است به همین دلیل هم سعید ملکان فرم شرکت در جشنواره را پر نکرده است.

دیگر فیلم مهم غایب جشنواره چهل و یکم ساخته جدید مجید رضا مصطفوی با نام «بی سر وصدا» است که پیمان معادی، مهران غفوریان، فرشته حسینی در آن بازی کردند. این فیلم فرم شرکت در جشنواره فیلم فجر را پر نکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->