سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش حقوق «بازنشستگان تامین اجتماعی و «مستمری بگیران» برای سال آینده (۱۴۰۲) چقدر است؟

  • کد خبر: ۱۴۷۶۸۶
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
  • ۸۷
افزایش حقوق «بازنشستگان تامین اجتماعی و «مستمری بگیران» برای سال آینده (۱۴۰۲) چقدر است؟
علی اکبر عیوضی، دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران گفت: اگر دولت و وزرا و تصمیم‌سازان بتوانند تورم را روی ده درصد بیاورند و روی همین نرخ نگه دارند، افزایش حقوق را هم ده درصد بدهند؛ آن زمان هیچکس اعتراضی ندارد؛ اما، چون نمی‌توانند تورم را کنترل کنند، باید براساس تورم مزد را افزایش دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، از هفته آینده «کمیته دستمزد ذیل شورایعالی کار» آغاز به کار خواهد کرد؛ سرنوشت بیش از ۶۵ درصد جمعیت کشور به تصمیمات این کمیته و شورایعالی کار بستگی دارد؛ حداقل مزد کارگران شاغل و بازنشسته و افزایش مزد سایر سطوح، برای یکسال تمام در شورایعالی کار تعیین می‌شود و علی اکبر عیوضی (دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران) می‌گوید: کارگران و بازنشستگان چیزی به جز اجرای «قانون» نمی‌خواهند؛ در عین حال، توقع داریم افراد نامرتبط در مقوله‌ی مزد دخالت نکنند.

توقع بازنشستگان از مذاکرات مزدی امسال چیست؛ تعیین مستمری بازنشستگان به مصوبات شورایعالی کار وابسته است؛ چه نتیجه‌ای باید از این شورا بیرون بیاید که برای بازنشستگان کارگری «مطلوب» و «قابل قبول» باشد؟

در مورد دستمزد، تمام بیمه‌شدگان و گروه‌های تحت شمول – کارگران، بازنشستگان و تشکل‌های صنفی آن‌ها- کاملاً تابع قانون هستند؛ ما تابع هر آنچه هستیم که قانون در مورد مزد پیش بینی کرده؛ از این بیشتر چیزی نمی‌خواهیم، اما خط قرمز ما هم همان قانون است. نباید کسی فراتر از قانون یا پایین‌تر از پیش‌بینی قانون در مورد مزد اظهارنظر کند. ببینید اگر مشکلاتی در اقتصاد مملکت وجود دارد که حتماً وجود دارد، این مشکلات تقصیر کارگران نیست؛ کارگران نقشی در بروز و تشدید این مشکلات ندارند؛ این مشکلات برآمده از ناتوانی و بی‌برنامگی مدیران و مسئولان است. کارگران همیشه در حیطه‌ی مسئولیت خودشان به خوبی انجام وظیفه کرده‌اند و تنها گروهی هستند که همه‌ی فعالیت‌های آن‌ها سودآور است و در عین حال قانع هم هستند؛ کاملاً تابع قانون‌اند، هرچه قانون بگوید، همان باید اجرا شود؛ و قانون ما دقیقاً مشخص کرده که مزد باید براساس تورم اعلامی مراکز رسمی و معتبر (بانک مرکزی و مرکز آمار) و همچنین براساس میزان هزینه‌های زندگی تعیین شود.

اگر دولت و وزرا و تصمیم‌سازان بتوانند تورم را روی ده درصد بیاورند و روی همین نرخ نگه دارند، افزایش حقوق را هم ده درصد بدهند؛ آن زمان هیچکس اعتراضی ندارد؛ اما، چون نمی‌توانند تورم را کنترل کنند، باید براساس تورم مزد را افزایش دهند. ما بازنشستگان حمایت قاطع خود را از نمایندگان کارگری شورایعالی کار که قرار است برای دستمزد چانه‌زنی کنند، اعلام می‌کنیم و همه‌جانبه پشت آن‌ها ایستاده‌ایم تا بتوانند در جایگاهی که دارند براساس قانون، نظریات خود را به کرسی بنشانند.

بازنشسته با ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق چطور در تهران زندگی کند؟

قبل از آغاز مذاکرات مزدی، برخی مدیران دولتی از پدیده‌ی «تورم‌زا بودن دستمزد» انتقاد کردند؛ حتی رئیس سابق بانک مرکزی ادعا کرد مزد سال جاری بیش از حد زیاد شده و برای ۱۴۰۲ از این خبر‌ها نیست؛ این رویکرد‌ها را چطور تحلیل می‌کنید؟

اینکه می‌گویند مزد تورم‌زاست، کاملاً اشتباه است؛ تجربه‌ی کشور‌های پیشرفته نشان داده که اگر قدرت خرید اکثریت جامعه یعنی مزد و حقوق بگیران را بالا ببرند، می‌توانند به اهداف خود در زمینه‌ی تولید ملی برسند. اگر قدرت خرید اکثریت جامعه همپای تورم افزایش پیدا نکند، چرخ اقتصاد مملکت کند می‌شود؛ چرا، چون تولیدات کشور ما تماماً مصرف‌کننده‌ی داخلی دارند، مصرف‌کننده‌ی این تولیدات خارجی‌ها نیستند؛ اگر مصرف‌کننده‌ی آن‌ها خارجی بود، می‌گفتیم خب صادرات هست و نیاز به مصرف داخلی نداریم. اما در این شرایط، اگر قدرت خرید کارگران شاغل و بازنشسته بالا نرود، مشکلات اقتصادی ما تداوم خواهد داشت؛ این رکودی که از میانه‌ی دهه‌ی نود شمسی تشدید شده، محصول همین ناتوانی خرید کارگران است؛ بنابراین نگویند مزد تورم‌زاست بلکه بگویند افزایش مزد، رونق به وجود می‌آورد.

برخی نمایندگان مجلس نیز در مورد مزد و افزایش آن اظهارنظر می‌کنند؛ در روز‌های گذشته، یک نماینده مجلس مدعی شد افزایش حقوق کارگران باید مطابق کارمندان و ۲۰ درصد باشد؛ ورود نمایندگان به بحث دستمزد را چطور می‌بینید؟

ما یک انتظاری از نمایندگان مجلس داریم و آنهم این است که دولت را به اجرای قانون ملزم کنند، به کارگران ضربه نزنند؛ من به عنوان نماینده بازنشستگان تهرانی، روی صحبتم با ۳۲ نماینده تهران است؛ این نماینده کارگران و بازنشستگان نیستند؛ تعدادی فقط به دنبال پیگیری منافع حزبی و جناحی خود هستند؛ نماینده مجلس که باید عمق مشکلات را بررسی کند و پیگیر باشد تا ببیند مشکلات مردم، مشکلات کارگران و بیمه‌شدگان چیست، چوب لای چرخ دستمزد می‌گذارد! آن بازنشسته‌ای که ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد، چطور باید در شهر تهران زندگی کند؛ همین یک سوال را نمایندگان مجلس پاسخ بگویند، ما تمام حرف‌های دیگرشان را قبول می‌کنیم!

نماینده مجلسی که نمی‌داند مردم شهرش با چه معضلاتی روزگار می‌گذرانند، جای تاسف دارد که اظهارنظر می‌کند افزایش مزد باید ۲۰ درصد باشد. این نماینده بیاید یک ماه خودش را بگذارد جای این کارگر، این بازنشسته‌ای که با حداقل امورات خود را می‌گذراند. بازنشسته ۵ میلیون و ۵۰۰ می‌گیرد، شغل دوم هم ندارد، دو تا داماد و یک عروس دارد؛ این‌ها با نوه‌ها می‌خواهند یک شب جمعه بیایند خانه پدربزرگ، چه باید بکند؟ جای شرمساری‌ست که نماینده مجلس این‌ها را نداند و برای دستمزد اظهارنظر کند. از سوی دیگر، همانطور که گفتم مصرف‌کننده‌ی همه تولیدات ما، داخلی هستند، به جای اینکه حامی افزایش دستمزد باشند، سنگ‌اندازی می‌کنند. این ۵ میلیون تومان افزایش نیابد، دیگر حتی محصولات خوراکی هم مشتری نخواهد داشت، چرخ اقتصاد نخواهد چرخید!

تاثیر افزایش نرخ ارز بر زندگی مزدبگیران به خصوص کارگران بازنشسته را چطور ارزیابی می‌کنید؛ افزایش بی‌امان نرخ دلار، سفره‌ها را چقدر تحلیل برده است؟

یکی از مشکلات امروز، بالا رفتن نرخ ارز است؛ قیمت ارز روی همه چیز زندگی کارگران تاثیر می‌گذارد، از غذایی که می‌خورند تا لباسی که می‌پوشند و خودرویی که سوار می‌شوند. یعنی همه چیز به نرخ دلار وابسته است، به خصوص در کلانشهر‌ها مثل تهران. خیلی‌ها از این بالا رفتن دلار استفاده می‌کنند، هم دلالان و هم کارفرمایان که قیمت همه محصولات را به تبع دلار بالا می‌برند، اما کارگران این وسط ضرر می‌کنند. متاسفانه نه مجلس توان جلوگیری از بالا رفتن قیمت ارز را دارد، نه دولت قدرت مدیریت دارد. همین موجب شده که مردم در زندگی با سختی‌های متعدد مواجه شوند، چالش‌هایی که قابل حل نیست؛ خانواده‌ها بسیاری از خواسته‌های فرزندان خود را نمی‌توانند برآورده کنند و لاجرم شرمنده آن‌ها هستند. مجلس باید جلوی این شرایط را بگیرد، اما متاسفانه افسار قیمت دلار به دست دلالان داده شده و این نوسانات، طبقات فرودست را از پا درآورده است.

منبع: خبرآنلاین

 

بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
12
همچین تیتر اخبار رو مینویسید که دولت باورش میشه چقدر به بازنشسته ها امتیاز داده که خبر نداره. ! بابا هی تکرار مکررات نگید دولت به کارگران بازنشسته هیچی پرداخت نمیکنه. کلا ما جزو کارمندان دولت نیستیم که حق ویژه و متناسب سازی و افزایش حقوق داشته باشیم . وطی یک سال سه بار حقوقمون رو افزایش بدن .به قولی ما بچه زن باباییم . همش فریاد میزنیم و حقمون رو میخواهیم دولت گوشش بدهکار نیست فقط خودش به تامین اجتماعی بدهکاره و فقط بلده حقوق کارمندان دولت و وزارت بهداشت و درمان و دانشکده علوم پزشکی و مجلس رو سه بار در سال اضافه کنه ولی ما بازنشستگان هی باید فریاد بزنیم اوناهم به ما پوزخند بزنن . تازه کارکنان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگانش هم اوضاعشون از بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی بهتره. قربون برم خدارو یک بام و دو هوارو
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
1
10
نماینده ای که می گوید حقوق بازنشستگان باید ۲۰ درصد افزايش يابد اگر حقوقش را زیر ده میلیون کند ما می گوئیم افزایش ۲۰ درصد آقای نماینده ما قانون داریم خواهشا بی قانون نباش قانون، قانون. قانون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
8
این داستان‌ها برای مردم قابل قبول نیست دیگر گوش شونده ای نیست
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
8
خواهشن حقوق هیچ بازنشسته ای را کمتر از ۱۰ تومن قرار ندهید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
4
حقوق زنان بیوه مستمری و بازنشسته را یکسان‌سازی کنید که دل مادرنشکند که اختلاف حقوق خاله من خواهرمادرم که شوهرش نامه رسان بانک رفاه بوده وفوت نموده نزدیک به بیست میلیون تومان است با بن کارت کد تخفیف فیش حج فیش عتبات عالیات فیش مسافرت هتل لباس ووووووغی غیر غیره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
9
نماینده نه مترسک
ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
7
حداقل حقوقی ک در۴۰۱مبلغ ۵میلیون و۵۰۰هزارتومان بودبایددرسال ۴۰۲کمتراز۱۶میلیون نباشد
صفرعلی ازرودبار گیلان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
7
حقوق ۱۰میلیون تومان به پایین ۳۶۵ روز تبلیغ می کونید ولی حقوق نجومی باداورده را عنوان نمی کنید کجای عدالت است...
الهام امیری
Canada
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
4
6
وای خدا.... فقط امیدوارم ما مستمری بگیران از این بدبختی که داریم بد بخت تر نشیم.
مسلمون
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
6
باسلام یک بیمه گر با هزار سختی بیمه شو ماهیانه میپردازه که موقع بازنشستگی راحت باشه ولی با این تورمها چطور.مخصوصا مشاغل آزاد پرداختن بیمه واقعا سخته براشون لااقل بازنشستگی رو بیشتر کنید الانم که دولت دو سال اضافه کرده به سن بازنشستگی.واقعا چه فکری کردین بنده خدایی که بیمه میپردازه با هزار امید بیمه شو میده که بعدش استفاده کنه خودش راحتی رو لااقل بچشه.ایجور که سنش بالاتر میره وکار کردن براش سخت.دولتی باشه زیاد براش سخت نیس ولی ما مشاغل آزاد با سیلی صورتمونو سرخ نگه میداریم.دولت وقتی کم پول میشه یا بیشتر بریزه تو جیب آقا زادها به مردم قشر ضعیف فشار میاره.واقعا فکری به حال ما کنید
مسلمون
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
4
باسلام یک بیمه گر با هزار سختی بیمه شو ماهیانه میپردازه که موقع بازنشستگی راحت باشه ولی با این تورمها چطور.مخصوصا مشاغل آزاد پرداختن بیمه واقعا سخته براشون لااقل بازنشستگی رو بیشتر کنید الانم که دولت دو سال اضافه کرده به سن بازنشستگی.واقعا چه فکری کردین بنده خدایی که بیمه میپردازه با هزار امید بیمه شو میده که بعدش استفاده کنه خودش راحتی رو لااقل بچشه.ایجور که سنش بالاتر میره وکار کردن براش سخت.دولتی باشه زیاد براش سخت نیس ولی ما مشاغل آزاد با سیلی صورتمونو سرخ نگه میداریم.دولت وقتی کم پول میشه یا بیشتر بریزه تو جیب آقا زادها به مردم قشر ضعیف فشار میاره.واقعا فکری به حال ما کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
5
اقای عیوضی همه دست اندرکاران میدانند که اوضاع چیست وبازنشستگان چه معضلات وگرفتاری دارند ولی اهمیت نمیدهند همین امارهایی که ازکاهش مصرف مواد غذایی میدهند نشانه چیست بقول شما سالهاست که شرمنده هستیم هرچه هم افرادی مثل شما میگویند گوش شنوایی نیست
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
5
در این شرایط سخت زندگی من که بازنشست شدم باید دوباره دنبال کار بگردم و با ۵۰ سال سن و بچها که بزرگ شدن و نیازهایشان بزرگتر شده، باید برم شاگردی کنم با ماهی ۳یا۴تومن، کجای دنیا بازنشسته دوباره از نو دنبال کار میگرده، متاسفم برای خودم که رای میدادم تا زندگیم بهتر بشه خوب یا عالی نه، فقط بهتر بشه، بهتر که نشد هیچ بدتر هم شد و جز شرمندگی در مقابل خانواده چیزی عایدمان نشد،
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
3
در این شرایط سخت زندگی من که بازنشست شدم باید دوباره دنبال کار بگردم و با ۵۰ سال سن و بچها که بزرگ شدن و نیازهایشان بزرگتر شده، باید برم شاگردی کنم با ماهی ۳یا۴تومن، کجای دنیا بازنشسته دوباره از نو دنبال کار میگرده، متاسفم برای خودم که رای میدادم تا زندگیم بهتر بشه خوب یا عالی نه، فقط بهتر بشه، بهتر که نشد هیچ بدتر هم شد و جز شرمندگی در مقابل خانواده چیزی عایدمان نشد،
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
5
والا به خدا هرروز سفره ی ما کارگرهای بازنشسته داره کوچیکتر میشه با خونه اجاره ای و دوتا بچه، نمیدونیم چطور زندگی کنیم، خدا لعنتشون کنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
2
تو این تورم و گرونی باید امسال 2/3بار حقوق کارگرهای بازنشسته رو اضاف میکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
7
خدا از سر این هیئت دولت و مدیرانش نگذره که قشر کارگر و بازنشسته رو زیر پا له کرد، مطمئن باشید که آه و نفرین ما همیشه بدرقه راهتون هس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
3
با سلام خواهشمند نمایندگان که در دولت یا در مجلس و یا در جاهای کانون کارگری هستند نسبت به اقتصاد زمان حال حقوق بازنشستگان را افزایش دهند نه به نظر خودشان یا چهارتا کالا .
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
6
بازم آخر سال شد/ بابت افزایش حقوق ؛ حرفای مفت نماینده های مجلس بی مصرف و دولتی های بی سواد شروع شد.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
2
ابجز اجاره مسکن لان که در تمام کشور هزینه زندگی چندان تفاوتی با هم ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
3
سلام حقوق مستمر گیران خیلی خیلی کم است با این گرانی تورا به خدا ما هم جواب گو زندگمان باشد دانشجو داریم به داد ما هم برسین صدا مارا به مسعولان برسانیدخرج خانه دانش اموز دانشجو پول دکترودارو کرایه خانه این ها خرج یک خانه است چقدر بچه هامون بگیم نیست درصد۴۰ بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
5
نماینده محترم اگه تونستی این حداقل حقوق یه بازنشسته در ماه برای یکی از فرزند خودت خرج کنی وکم نیاری ای ول داره بابا پیاز شده کیلویی سی وپنج تومان چه کار دارین میکنین نزدیک یه ساله ثبت نام وام قرض الحسنه تامین اجتماعی کردم حتی ارزش ندادن یه جواب بدن واقعا تکلیف ما چیه شبها راحت میتونین بخوابین در حالی که بچه ی من برای داشتن یه گوشی مرتب با من سر جنگ داره من که نمیگذرم خدا هم نگذره کمتر تبلیغ کنین این کردم واون کردیم هیچ کاری برامون نکردین آها چرا آسایش خواب وخوراک ما را گرفتین
سرور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
2
به فکر مردم ایران باشید گرانی بیداد میکنه ادم خجالت میگشه یه شام خونه عزیزانش بره یه دورهمی ساده با شام ساده برای ۴تا مهمان یه میلیون هزینه داره برای صاحبخانه مسولین کی میخوان برای مردم ایران کار مفیدی انجام دهند گرانی گرانی نابود باید گردد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
0
احسنت به آقای عیوضی عزیز که شجاعانه اظهار نظر میکنند امیدوارم بقیه نمایندها اینگونه باشند با تشکر
منتطر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
4
اول ۲۵ درصد همسازی را بدهند بعد از افزایش صحبت کنند با ۲۳ سال سابقه ۵۶۰۰ میدهند با همسرم زندگی میکنم باسفره خالی وانواع بیماری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
2
واقعا جای بسی تاسف است بحال این اقایان نماینده خودشون وضع اقتصادی توپ انوقت بیاد ملت بیچاره نیستن ما رو بگو به چه کسانی رای دادیم اینا دلسوز ملت نیستن برای جیبای خودشون طفره میرن پدرمونو تورم دراورد با این چندر غازبه اخر برجم‌نمیرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
5
سیر خبر گرسنه ندارد سوار خبر پیاده ندارد مسعولین حقوق نجومی و ماشین بیتلمال و خونه پول زییاد دارن دولت واطرافیانش خبر 5500 درماه ندارن بنام نامی اسلام حق کشی میکنند
فرقی نمی کند که من کب هستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
1
7
فرقش این هست که نمایندکان مجلس که حقوق نجومی می گیزند برای یک ماه خودشان را با درامد پنج ملیون وچهار صد تومان به جای ما بگزارن من در شیراز هستم
جای خوب هم زندگی نمی کنم اجاره ماهی دونیم ملیون می دهم یک دختر دانشجو دو پسر جوان که یکی از انها سرطان خون دارد زنم بیماری گلوموس داره بخدا به شرفتان پول دارو بچهام ندارم شبها صورتم می پوشانم به سیگار فروشی هفته یک بار میروم در اپارتمان نظافت می کنم چشمانم دید کافی ندارد۶۵ سال هم دارم ایا این هست عدالت اچتمایی هنوز نه پول اب برق گاز خوراک مهماندار وووو برایتان نگفتم اقیون نماینده اسم این زندگی را چی می گزارید امید واریم که خدا جوابتان دهد وروز خوشتان مثل ما شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
3
وقتیکه از ابتدای انقلاب با سیستم آزمون و خطا تا کنون ادامه داده اند و به قهقرا رفته اند و علم مدیریت ندارند مثل مربی تیم ملی فوتبال ، متخصص مدیریت خارجی استخدام کنند تا هم خودشان یاد بگیرند و هم ملت پس از سالها لذت مدیرت درست مملکت را احساس کنند.
ناشناس
Turkey
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
5
حقوق من ۵۸۰۰ در سال جاری ۲۳۰۰ کرایه میدم امسال شده ۵ میلیون لطفا یکی بیاد به من بگه با ۸۰۰ هزلر تومان چکار کنم با دیسک کمر شدید هم نمیتونم کار دوم انجام بدم فکر کنم بعد از عمری کار کردن حالا باید گدایی کنم تنها کاریه که میتونم انجام بدم ممنون از جمهوری اسلامی که ما رو به مقام انسانیت رساند و امنیت رو به کشور ما آورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
4
امیدواریم دولت امسال هم مثل پارسال به بازنشستگان تامین ظلم و ستم نکند و بازنشستگان تامین اجتماعی که همیشه مورو بی مهری و ظلم دولت‌ها واقع شده است را با بازنشستگان کشوری و لشگری مقایسه نکند و قانون شورای عالی کار را اجرا کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
2
3
ترا خدا بداد مابازنشستگان برسیدبا حقوق 10تومنی هیچ کاری نمیشه کرد مثل امسال سرمون نیارید بدبختیم بخدا با امیدی کار کردیم الان شرمنده زن و بچه و نوه ها مون هستیم یه فکر اساسی کنید تا کی جنگ دعوا برا حقوق مگه تا کی زنده ایم که امید به روز خوب داشته باشیم
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
2
این قانونگذاران و مجری آن واقعا یا نمیفهمند یا بازنشسته را به چشم انگل می‌بینند البته خودشون تا لحظه مردن ۵۰ تا پست و مقام. دارند این اسلام واقعی که میگن همینه
ایزدی از کرمانشاهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
3
از مسئولان محترم انتظار داریم قبل از سال تکلیف بازنشستگان تامین اجتماعی مستمری بگیران روشن کنید طبق قانون کار ورفاه اجتماعی با این قشر محروم جامعه انجام شود و عیدی مثل شاغلان کارگر ی دو ماه حقوق بگیرند و کمکی باشد برای خانواده محترم این زحمتکشان بی نام و نشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
1
5
رئیس بانک مرکزی از صد جا براش داره میاد حقوق نجومی خودشون تورم نمیاره ولی برای بازنشسته میاره یا نماینده مردم که وقت به فکر جیب خودشه حالا بازنشته وکارگران هربلای میخواد سرش بیاد اون براش فرقی نداره وقت یک ماه با حقوق ما بیان زندگی کنن همه خریدشان هم بکنن ببینم پول توجیبی بچه هاشون را میتونن با حقوق ما بدن وقت حرف مفت خوب بلدن بزنن حرفی که به آسایش کارگرهای ربطی نداره
میکائیل علیزاده مهینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
2
خواهش می کنم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن تورم کشور افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را افزایش دهید
یک بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
4
فقط بایدگفت متاسفم متاسفم وواقعا متاسفم برای این دسته ازنمایندگان که فقط به فکرجیب ومنافع خودشان هستند
مح ازاصفهان
Germany
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
عیوزی تو یاسواد نداری یامسلمان نیستی
ناشناس
United States of America
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
1
مینو
ناشناس
United States of America
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
مینو
مستمری بگیر از کار افتاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
3
تورو خدا خودتون را یک لحظه جای ما بزارید چطور میتونید با ۵/۵زندگی کنید خدا شرمنده خانوادتون کند مارو شرمنده میکنید گوشت کیلویی ۳۴۰تومان حسرت به دل یک کباب شدیم خدا لعنتتون کنه
اسی دوسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
1
سلام. تو ده راهش نمیدن سراغ خونه کدخدا بزرگیان را میگیره. پول و وجهی که مادرم در حساب بانکی بابت حقوقش مانده و مسدود شده با فوت.... با داشتن حکم انحصار وراثت. و وکالت و کلی مدرک... کپی... بانک نمیده ... اداره مالیات هم میدوانه
ناشناس
Spain
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
3
اینا معوقات امسال رو هنوز پرداخت نکردن بعد دارن وعده و وعید اضافه کردن میدن .بیخیال بابا
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
5
یک عده بیسواد درد دل باز شدن نماینده شدن وزیر حالا دارن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
5
این شرم آور است که از رعایت حقوق واجرای قانون کار ودستمزد با این بهانه که افزایش حقوق کارگران تورم زاست سرباز بزنید... راستی افزایش حقوق سرسام آور نمایندگان مجلس تورم زا نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
2
وهمه کالاها که با دلار امریکایی مخاسبه شده و میشود . حقوقعا را هم اندازه ۵۰ درصد حقوق انریکایی با دلار محاسبه فرمایند مثلا حداقل حقوق را ۱۰۰۰ دلار بدهند و دیگه کاری به بالل و رفتن و پایین رفتن ان نداشته باشند یک بازنشسته ماهی ۴۰ نیلیون بهش بدهند بیمه و مالیات هم بگیرند و هر کالایی را با دلار بخرند. اینعمه دستک و تنبک ووزلرتخانه و سازمان عریض و طویل هم نیازی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
4
اگر واقعا مسئولید حقوق بازماندگان تامین اجتماعی رو زیاد کنید اخه یک زن بره سرکار.یا تو خونه باید به بچهاش برسه.کرایه خانه وسایلا که هر ساعت یک نرخی داره.واقعا صدای مردم به کل دنیا رسید ولی شما مسئولین خودتون روبه خواب زدید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
2
تلافی شل ها را سر کور ها در می‌آورند ، یه بار بیایید سر بازنشسته ها را ببرید و کار را تمام کنید ، مرگ یکبار شیون یکبار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
3
اگر حقوق باز تشستکان تعمین اجتمای در سال۱۴۰۲کمتر از ۱۵میلیون باشد یعنی. براستی حوزوی مردها بهشت زهرا باید حسابشان کرد چونکه بیشتر از این طاقت شرمندگی خانواده. را ندارد من هم یک بازنشسته هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
2
باسلام وخسته نباشی مدیرانیکه حوقق نوجوکی دریافت مکونند چه فکر بازنشسته حداقلی هستن مدیران تامین اجتماعی امانت دارخوبی نبودن ثروت بازنشستهای بباددادن شویم گدای دولت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
2
سلام تورم درسال سه دفعه افزایش می یابد اول نیمه دوم ونیمه سوم تاببینیم دست اندرکاران کدامش می بینند انشاالله که هرسه رامحاسبه کنند، به امید روزی که تاسربرج جنس قرضی نیاریم ،تشکر
يك آدم
Malaysia
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
4
يك بازنشسته چطور ميتونه پول درمان و دارو و اجاره خانه و آب و برق و گاز و تلفن و .... رو بپردازه

مخارج كمر شكن هست
حقوق ٥/٥٠٠ خرج يك روز اين نمايندگان از خدا بيخبر هست
بازنشسته در گل مانده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
4
تا زمانی که اولویت مسولین حفظ مقام خود باشد و نه مشکلات مردم همین آش است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
3
پول اجاره میدیم .دگه واسمون هیچی نمیمونه واقعا قانون کجاس
بازنشسته
Germany
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
3
باسلام به کسانی که حامی کارگران وبازنشستگان تامين اجتماعی هستند درحال حاضر چرا دولت بدهی خودرابه سازمان‌ تامين اجتماعی نمی دهدوچرا ۲۵ درصد همسان‌سازی سازی اعمال نمی‌شود؟!ودرمورد اضافه‌ شدن حقوق بايد سبد معیشتی درنظرگرفته گرفته‌ شود چونکه حتی اگر مثل سال‌ گذشته‌ ۵۷ درصد به حقوق حداقل‌ بگيران اضافه‌ شود باز هم کافی نیست ومتاسفانه تورم‌ وگرانی بازهم به‌ این‌ مردم‌ شريف وزحمت کش ضربه‌ می‌زند اميدوارم با درایت وآگاهی بیشتر عمل‌ کنيد که‌ زندگی اين قشرمردم انقدر سخت‌ ودرمضیقه نباشند که‌ نجات‌ پيدا کنندورنگ زندگی وشادی را ببیند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
1
خدای امثال طوری زیاد کنین حقوق که لااقل تا بیستم برسونیم خدای خیلی سخته برای همه سطوح صد در صد اضافه کنید
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
1
خدای حقوق خیلی کمه طوری اضافه بشه که لااقل تا بیستم برسونیم برای همه سطوح دو برابر بشه شاید تا نیمه برج بکشه
یک بازنشسته با۳۰ سال پرداختی ۲۷درصدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
0
1
این که درست نیست ۳۰سال هرماه بیمه پول بریز اخرم که بازنشسته میشه ۶۱۰۰بهت حقوق بدن من با ۶۰سال سن و۲تا بچه وزن ومریضی پای دیابتی که از همه بیشتر توخونه خرجم بالاست دارم روزگارمو میگذرونم کاش بیمه پول نمیریختم وخونه وام دار خریده بودم بیشتر برای من خیر داشت تا چندر گاز حقوق بازنشستگی بگیرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
0
1
کشور به روش پتی متی اداره می شود . می خواهند ابرو را درست کنند می زنند چشم را هم کور می کنند. هیچ امیدی به اینها نیست چون توان و سوادشان کفاف حل مشکلات را نمی دهد فقط به ما یاد دادند دعا کنیم. در صورتیکه خداوند به انسان عقل داده است تا در حل امور تدبیر و چاره کنیم.
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
ما همه ایرانی هستیم و منابع و امکانات باید عادلانه بین همه اقشار جامعه تقسیم بشه نه اینکه یه عده با زور در رفاه باشند و بیشتر ببرند و حق بقیه را بخورند و اجازه ندهند دیگران سهمی از این زندگی داشته باشند که محتاج یک تکه نان شب یا هزینه درمان یا جهیزیه فرزند یا اجاره خانه و هزار مشکل دیگه باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
0
0
با سلام متاسفانه من بازنشتگان عوض اینکه در هنگام بازنشتگی در رفاه باشیم بدبختانه بعداز بازنشتگی چون داخل خرج خانوار نمتوانیم تامین کنیم دنبال کار میریم ویک شغل اشغال میکنیم ویک شغل اشغال میکنم واول یک شغل از یک جوان میگیم به ناچار از طرف دیگر شغل یک جوان بیکار میشه اقای عیوضی عزیز حق من بازنشتگان اول خدا بعد به دست شما ودولت مردان است که باعث نشویم حق کارگری ضایعه نشود ممنون از زحمات همه زحمت گشان
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
0
1
اقای عیوضی درست فرمودند نماینده مجلس بدون درداست وپول یا مفت می گیرد چه میفهمد مردم چطور زندگی می کنند . فقط در زمان انتخابات مجلس وعده های دروغبع ملت می دهند . دولت ها هم دائما تقصیر را به گردن دولت قبلی می اندازند . چطور می توانید بعد از مرگ جواب خدارا بدهید وقتی مردم گرسنه باشند وشما با شکم سیر تازه جلوی حق وحقوق این مردم بیچاره را هم با قوانینیی که وضع می کنید میگیرید این کا ر حق الناس است خدا به هنه شما ها رحم کند ، ولی حق الناس را خدا نمی تواند ببخشد چون حق خدا نیست . .....‌‌‌.. ...‌‌...‌ ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
0
1
اگر حقوق طلاقهای صوری را قطع کنند که نصف جمعیت بازنشستگان را تشکیل می‌دهند مشکل برای بازنشسته بیچاره حل میشه و حقوق بیشتری صندوق میتونه بپردازه
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
0
1
فقط عدالت
شادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
0
1
با این رقم حقوق هافقط میشه ادامس سفت دندونشکن خرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
1
قبلاً میگفتند آشپز که دو تا شد اش یا شور است یا بی نمک ، الحمد اله که اکنون آشپز زیاد داریم . وای بحال بازنشسته های بدبخت که باید این اش را بچشند . متمعنا اشکشان در می آید
بداغعلی غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
0
سلام من یک بازنشسته ام شرمنده زن و بچه با روزی 240 هزار تومان چکار کنم اجاره بدم پیاز کیلویی 40 هزار تومان بخرم خدایا تو را قسم میدم به بزرگی خودتون یا ما بکش یا سایه این مسیولین را از سر ما کوتاه کن دیگه زبان مارا نمی‌فهمند مارا آدم حساب نمی کنند چون سفر خودشان پر است سیر از گرسنه خبر نداره هیچ جا کار به ما نمی‌دهد توان کار نداریم 40 سال کار کردیم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
0
لطفا یکی به من بگه با خقوق ۷۴۰۰ کدام مشکل زندگی و باید حل کرد
عدالت کجاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
0
دولت ترسو حقوق لشکر وکشوری را زیاد مکنه ولی تامین اجتماعی بازنشستگان را نابود مکنه چون تامین اجتماعی سی سال پول بیمه دادند فرق میان کشوری ولشکری با تامین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
0
خدالعنت کنه کسی فرق میان کشوری ولشکری با تامین اجتماعی بگذارد اگر ترس دارید از لشگری و کشوری بگوید من سی سال پرداخت بیمه تامین اجتماعی دادم چرا باید ۵۹۰۰بگیرم پول عینک ودندان درست کردن ندارم این پول برای ۱۴روز نمیشود چقدر بی وژدان هستید ما پیر شدیم دیگر کاری ازدست ما بر نمیاد وقت نفرین مکنیم
ایزدی از کرمانشاهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
0
نظر من بازنشسته تعیین اجتماعی مستمری بگیر این است ما که همیشه جلو زن و بچه‌ها ی خودمان شرمنده هستیم وهیچ کسی هم به دادمان نمیرسد»»پس از خدا میخواهم که هر چه زودتر نینه جانی که داریم آن هم از ما بگیرد»»یکدفه راحتمان کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
0
ی خانم 35ساله با دوتا بچه یتیم با این حقوق کم بااین وضعیت گرانی باید چطور زندگی کنه ن میشه توی این شهر پر از گرگ ادم سر کار بره ن چیزی فقط خدا ب داد ما برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
0
باز افزایش حقوق مستمر بگیران شروع شد ساده است نصف افزایش تورم و دلار افزایش بدن بقیه نظرها کشک است
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
0
خداباعثینش رالعنت کند انشاالله
نجفی راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
0
همیشه به قشر ضعیف ظلم میشود!! بترسید از آه ضعیفان...
محمداسماعیل بژگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
0
با سلام خدمت تمامی زحمت کشان شورای کار گران و بازنشستگان تامین اجتماعی خدا قوت خسته نباشد
میرزاعلی کاویانی نسب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
0
با سلام
واقعا حقوق ۵ میلیون و ۵۰۰ هزارتومانی کفاف هزینه یک خانواده ۲ الی ۳ نفره را تامین نمی کنه و آقایان تصمیم گیرنده در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی کار باید تدابیری بیندیشند تا رفاه حالی باشه برای این قشر بی آزار و کم درآمد جامعه
علی پ
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
0
0
باسلام جریان ۲۵ درصد سال گذشته به کجارسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
0
0
دولت‌چکاره‌ما‌بازنشتگان‌تامین‌اجتماعی‌هست‌.که‌نظر‌میدهد‌نمایندگان‌بیخود‌میکند‌نظر‌میدهد‌بیمه‌پرداخت‌کردم‌سازمان‌باید‌تصمیم‌بگیرد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
0
0
سلام قانون راجع به درصد افزایش بازنشستگان تامین اجتماعی 97و111 اجرا بشود. خواهشن قانون شکنی نکنید.هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
فقط متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
همسر من ۷۸ سال داشت ۵۷۰۰حقوق داشت مستاجریم ۳ده ما ازفشار بی پولی وکرایه خونه سکته کردمرد من چطور باحقوق کم کرایه خونه بدم یه زن تنها
حسن
United States of America
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
0
1
آیا این نمایندها تاحالا زندگی ما را داشتند قیمت گوشت ومرغ وبرنج ....رابااین حقوق میتوانند تحمل یاخریدکنند کمی انصاف داشته باشند رییس بانک مرکزی آنقدر شکمش سیر است که...بچهایش وخانواده اش دررفاه کامل هستند پس از آنها توقعی نمیشود داشت خدا جواب این آدمها رابدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
به خدا قسم اینابوی ازانسانیت نبردن که حق مستمر بگیران راناحق کردن من داخل شرکت حادثه دیدم که نقض عضو شدم دیگه قابل کارنیستم شرمنده زن وبچه هاهم هستم خداا کارخانه داروازاداره کاروازوزارت کارنگذره انشاءالله خدای آقاامام حسین حق ماروازاین مسعولین بگیره که مانمی تونیم حق منوبگیریم خداازتون نگذره انشاءالله این عدالت حضرت علی علیه السلام نیست که شمابی عدالتین به خدا قسم که آه زن و بچه هامون گریبان شماروبگیره درمحضرمولی علی که جوابگوبایدباشین
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
سلام مسولین محترم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق تورم (96-111 ) خیلی واضح و روشن بیان شده چرا بی قانونی میکنید .همه و همه ب قانون مراجعه کنند خواهشن
حمید رضا فرومدی
Germany
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
0
متأسفانه حقوق بازنشسته تامین اجتماعی اصلا عادلانه افزایش پیدا نکرده این چند سال،،خصوصا کسانی که حق بیمه زیادی دادن تا حالا ازش استفاده کنند ،،سایر سطوح منظورمه،،بیایید زمان پرداخت حق بیمه قیمت ها رو به دلار وسکه کنید تا بفهمید که روی هر چی سرمایه گذاری میکردیم بهتر از مستمری تامین اجتماعی بود ،،حالا باید تنمون بلرزه وهر روز سایتها رو نگاه کنیم ببینیم حضرات چقدر نظر لطفشون شامل حال ما میشه ،،خدا ازتون نگذره که همه چی رو ول کردید چسبیدید به این مقدار اضافه کردن حقوق که بقول عقل کلها باعث تورم وگرونی وفلان میشه ..شما اگر اقتصاد میدونستید وضع اقتصاد این نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
0
0
توروخدا حقوق مستمری بگیرانو افزایش دهید ازفروردین ۱۴۰۲ قیمتا دوبل شده ولی حقوق خیر...رحم کنید قیمتها نگو ونپرس جای دیدن وپرسیدن از بازار ومایتحتاج نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->