نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها

ساحلی بازان مشهد راهی بندر می‌شوند

  • کد خبر: ۱۴۷۸۸۸
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
ساحلی بازان مشهد راهی بندر می‌شوند
نماینده والیبال ساحلی مشهد در اولین گام باید در بندرعباس به مصاف فولاد هرمزگان برود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم والیبال ساحلی دانش و توپ قرار است بعنوان اولین نماینده تاریخ والیبال ساحلی مشهد در لیگ برتر شرکت کند. این تیم فردا برای برگزاری اولین هفته مسابقات که در شهر بندرعباس برگزار می‌شود راهی این شهر خواهد شد. اولین مسابقه دانش و توپ، روز جمعه مقابل فولاد هرمزگان برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد این تیم در گام اول کار سختی را در پیش خواهد داشت. تیم والیبال ساحلی دانش و توپ مشهد در هفته دوم این رقابت‌ها در بوشهر با تیم ساوانای سمنان رقابت می‌کند و و در سومین هفته مسابقات لیگ هم در زاهدان به مصاف رعد پدافند خواهد رفت.
نماینده والیبال مشهد با ترکیب سعید صفاریان، آرش سرابی، مهیار غیاثی و پویا قصابیان بعنوان بازیکن و علی عابدی بعنوان سرمربی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد. نکته جالب اینکه عمده کادر فنی و بازیکنان تیم دانش و توپ را مشهدی‌ها تشکیل می‌دهند و حضور بومی‌ها در ترکیب این تیم نوید دهنده روز‌های خوبی برای والیبال ساحلی مشهد خواهد بود.

قوچان نژاد: صنایع و شرکت‌های استان پای کار والیبال ساحلی نیامدند

جبار قوچان نژاد رئیس هیئت والیبال استان در حاشیه نشست خبری تیم والیبال ساحلی دانش و توپ با اشاره به شروع فعالیت ساحلی بازان در استان گفت: تیم خوبی را از لحاظ فنی و اخلاقی جمع کرده‌ایم و مطمئن باشید با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در آینده از والیبال ساحلی خراسان بیشتر می‌شنویم. چند زمین را به صورت اختصاصی برای والیبال ساحلی در نظر گرفته ایم و در حال رایزنی هستیم تا فضای ویژه‌ای را غیر از امکانات موجود، ایجاد کنیم. وی در ادامه افزود: به دنبال ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی در سطح شهر و کشور هستیم. باید فضایی را ایجاد کنیم تا انرژی و سرزندگی رشته‌های ساحلی را به جوانان منتقل کنیم و موقعیتی را ایجاد کنیم تا جوانان شهرمان از این فضا استفاده کنند.
قوچان نژاد به بحث اسپانسرینگ این تیم هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه علیرغم تمام تلاش‌هایی که داشتیم با شرایط ویژه و خاصی روبرو هستیم. تمام تلاش مان را در مجموعه هیئت والیبال و حتی اداره کل به کار بستیم، اما متاسفانه از داخل استان کسی پای کار نیامد. به همین منظور با شرکت حمل پایانه‌های مسافری کشور در تهران به توافق رسیدیم. البته هیئت هم بعنوان متولی والیبال در استان، کمک‌هایی را در حد امکان به این عزیزان خواهیم داشت.

عابدی: جایگاهی بین ششم تا نهمی برای ما قابل قبول است

علی عابدی سرمربی تیم والیبال ساحلی دانش و توپ هم در ابتدای صحبت هایش گفت: استان خراسان و شهر مشهد ظرفیت کافی برای حضور در لیگ برتر کشوری را داشت و برهمین اساس تصمیم گرفتیم با قدرت در این رقابت‌ها حاضر شویم. وی در ادامه افزود: برنامه‌های خاصی برای آموزش داریم و دوره‌های مربی گری را در حوزه‌های مختلف برگزار خواهیم کرد و مطمئنم در ادامه راه با معرفی بیشتر این رشته جذابیت‌های آن علاقه‌مندان بیشتری پای کار خواهند آمد.
عابدی در ادامه به فعالیت‌های شهرداری در این رشته هم اشاره کرد و گفت: شهرداری پشتوانه سازی خوبی در این رشته داشته و انصافا در سالیان اخیر هم رتبه‌های بین المللی خوبی داشتیم. ایجاد زمین‌های تخصصی این رشته و حضور بازیکنان مطرح ملی در تیم شهرداری مشهد، توجه‌ها را به سمت این رشته بیشتر کرده و امیدواریم بتوانیم با ادامه حمایت‌های و شهرداری در امر پشتوانه سازی موفق ظاهر شویم.
سرمربی تیم والیبال ساحلی دانش و توپ در پایان به عملکرد احتمالی تیمش هم اشاره کرد و گفت: ما برنامه ریزی‌های لازم را داشتیم و امیدواریم پایان فصل در میانه‌های جدول باشیم. حضور بین تیم‌های ششم تا نهم جدول برای ما نتیجه قابل قبولی است البته این به معنی این نیست که تلاش بیشتری برای کسب عنوان‌های بهتر نداشته باشیم. من و همکارانم در این مجموعه و هیئت والیبال امید داریم که در پایان فصل و با کمی خوش شانسی حتی در رده‌های بالایی جدول هم قرار بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->