معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای خواستار اعلام شرایط دسترسی به اینترنت بدون فیلتر شد

  • کد خبر: ۱۴۸۱۸۶
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای خواستار اعلام شرایط دسترسی به اینترنت بدون فیلتر شد
در نامه‌ای که از سوی رییس هیات مدیره نصر تهران برای وزیر ارتباطات نوشته شده، حسین اسلامی به اخباری اشاره کرده که حاکی از درخواست برخی نهادها، دستگاه‌ها و شرکت‌های نرم‌افزاری جهت دسترسی به اینترنت بدون فیلتر است.

به گزارش شهرآرانیوز - حسین اسلامی، رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) تهران،  در همین رابطه نوشته است که سازمان نصر مخالف محدودیت‌های اعمال شده چند ماه اخیر است و آن را به نفع کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات نمی‌داند. او ادامه داده: «لیکن با عنایت به اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در قبال اعضای خود می‌بایست پاسخگو باشد، از آن مقام محترم خواهشمند است دستور فرمایید میزان و شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت را به منظور اطلاع رسانی به اعضا، به این سازمان اعلام فرمایند.»

یک درخواست از وزارت ارتباطات: شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت را اعلام کنید

حدود یک ماه پیش، یک نهاد صنفی دیگر به نام «اتحادیه فناوران صنف رایانه تهران» خبر داده بود با مذاکراتی که انجام داده ، اعضای آن اتحادیه می‌توانند از اینترنت بدون فیلتر استفاده کنند؛ البته اگر یک فرم تعهد را امضا کنند.

توجه کنید که نوشته شدن این نامه الزاما به معنای اینکه اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به اینترنت بدون فیلتر دسترسی پیدا می‌کنند نیست. با این حال این سازمان برای پاسخ به اعضای خود، ظاهرا می‌خواهد درباره شرایط دریافت چنین سرویسی پیگیری کند. در نهایت اما اینکه اعضای سازمان نصر تهران پس از این پیگیری‌ها و نهایتا پس از دریافت پاسخ چه تصمیمی خواهند گرفت، مشخص نیست.

منبع: دیجیاتو

روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در اطلاعیه‌ای گفته است این نامه مورد تایید سازمان نظام صنفی رایانه‌‎ای استان تهران نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->