۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد
سرخط خبرها

اجرای طرح قرار دوازدهم در خراسان رضوی با توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۲ سری جهیزیه

  • کد خبر: ۱۴۸۴۱۹
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
اجرای طرح قرار دوازدهم در خراسان رضوی با توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۲ سری جهیزیه
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: قرار دوازدهم با نام و یاد حضرت مهدی‌(عج) تاکنون اقدامات و کمک‌های خیرخواهانه بسیاری‌ برای نیازمندان انجام داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در مراسم اجرای یازدهمین مرحله طرح «قراردوازدهم» در بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر شهرستان طرقبه‌شاندیز، گفت: هم‌زمان با اولین روز آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، یازدهمین مرحله قرار دوازدهم استان خراسان رضوی در سال جاری با تهیه و توزیع هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۲ سری جهیزیه به ارزش ۱۶ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال بین نیازمندان، اجرا شد.

وی تصریح کرد: از ۱۰۲ سری جهیزیه تهیه‌شده، ۴۴ سری جهیزیه از محل موقوفه «کوثر فردا» تهیه شده و بقیه هم از محل کمک‌های خیران و موقوفات منطبق استان است.

حجت‌الاسلام محمد احمدزاده افزود: قرار دوازدهم با نام و یاد حضرت مهدی(عج) تاکنون اقدامات و کمک‌های خیرخواهانه بسیاری برای نیازمندان انجام داده است.

وی اظهار کرد: به برکت موقوفات منطبق و کمک‌های خیران و همت ستاد هماهنگی امور خیریه استان خراسان رضوی و با مشارکت خیران و نیکوکاران، با شکوه خاصی طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه خراسان رضوی در حال اجراست.

مدیر کل اوقاف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم بقاع متبرکه که از مراکز عبادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند، بتوانند نقش‌ خود را در عرصه‌های مختلف به‌صورت پررنگ ایفا کنند.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف خراسان رضوی، نیز با اشاره به اینکه طرح قرار دوازدهم حرکت ارزشمندی است، اظهار کرد: این حرکت باید باعث شود که بتوانیم جامعه را به سمت امام زمان(عج) پیش ببریم، در طول ماه همه به یاد امام زمان باشیم و محبت خود را نسبت به آن حضرت عملی کنیم و زمینه ظهور و بروز این محبت را دوازدهم هر ماه با عنوان «قرار دوازدهم» انجام دهیم.

وی تصریح کرد: طرح قرار دوازدهم هم شامل خدمات مالی برای نیازمندان مثل اهدای بسته‌های معیشتی، جهیزیه، پک‌های بهداشتی و... است و هم شامل خدمات رایگان است که مثلا افراد وقتشان را صرف امام زمان(عج) می‌کنند و مشاوره رایگان ارائه می‌دهند، ویزیت و داروی رایگان و توزیع نان صلواتی و... انجام می دهند که در واقع خدمات خود را به امام زمان(عج) هدیه می‌کنند.

حجت‌الاسلام ایزدی تأکید کرد: امید است که با مشارکت مؤسسات خیریه بتوانیم در ماه‌های آینده این خدمات را توسعه و گسترش دهیم. مسئولان نهاد‌های خیریه در طول ماه برنامه‌ریزی کنند و اهدای کمک‌ها برای دوازدهم هر ماه باشد. دوازدهم هر ماه اهدای این هدایا و ارائه آمار و اطلاع‌رسانی، خودش یک نوع ترویج فرهنگ نیکوکاری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->