حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات کشور درباره مدارک لازم در زمان اخذ رای (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در کرانه باختری جلیلی در مصلی تهران: جلیلی: امروز سر یک دو راهی هستیم آیا بایدن از انتخابات آمریکا انصراف داد؟ ویدئو | لحظه عملیات ضدصهیونیستی در شمال اراضی اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ضربه قسام به اشغالگران | سرنگونی پهپاد اسکای لارک + فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بایدن در حال بررسی ادامه یا کناره‌گیری از انتخابات آمریکا واکنش کنعانی به آزادی بشیر بی‌آزار از بازداشت در فرانسه جلیلی در برنامه تلویزیونی: حالا نوبت انتخاب است+ فیلم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم پوتین: روابط مسکو و پکن بر اساس منافع متقابل بنا شده است + فیلم مخبر برای حضور در اجلاس شانگهای عازم قزاقستان شد شلیک بیش از ۸۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در مشهد: موهبت انقلاب اسلامی، آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رأی است + عکس اختلافات آمریکا و اوکراین درباره جنگ پوتین و اردوغان دیدار کردند+ فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سوءقصد به جان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری تکذیب شد شماری از اسرای اسرائیلی اقدام به خودکشی کردند تعویق صدور حکم قطعی ترامپ در پرونده حق السکوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مهلت مشمولان دانش‌آموز برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۸۴۴۰
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
مهلت مشمولان دانش‌آموز برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی+ جزئیات
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات مهلت مشمولان دانش‌آموز برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار تقی مهری در خصوص مهلت دانش آموزان برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی اظهار داشت: دانش آموزانی که قبل از ورود به سن مشمولیت موفق به اخذ مدرک دیپلم (پایه دوازدهم) می‌شوند از تاریخ ورود به سن مشمولیت یک سال مهلت معرفی دارند و در صورت قبولی در مقاطع تحصیلی دانشگاهی می‌توانند از معافیت تحصیلی برخوردار شوند.

وی در ادامه توضیح داد که به عنوان مثال، مشمول متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۳ که در سال ۱۴۰۰ موفق به اخذ مدرک دیپلم شده با ورود به سن مشمولیت یعنی از تاریخ یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ به مدت یک سال (تا تاریخ یکم اردیبهشت ۱۴۰۲) مهلت دارد تا وضعیت خدمتی خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ تعیین تکلیف کند.  

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا تصریح کرد: دانش آموزانی که قبل از ورود به سن مشمولیت انصراف، ترک و یا اخراج از تحصیل داشته اند از تاریخ ورود به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) ۶ ماه مهلت دارند تا وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

سردار مهری در مورد مهلت معرفی دانش آموزانی که وارد سن مشمولیت شده اند، خاطرنشان کرد: مشمولانی که در سن مشمولیت (۱۸ سال تمام) در مقطع دیپلم فارغ‌التحصیل، انصراف، اخراج و یا ترک تحصیل داشته‌اند از تاریخ فراغت، انصراف و ... حداکثر یک سال مهلت دارند تا با همراه داشتن برگ اعلام وضعیت تحصیلی برای تعیین تکلیف خدمتی خود از طریق یکی از دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مشمولانی که در ماه‌های خرداد تا شهریور سن مشمولیت موفق به اخذ مدرک دیپلم شده اند تا پایان شهریور ماه سال بعد مهلت معرفی دارند. به عنوان مثال مشمول متولد ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۸۳ که در تاریخ یکم خرداد ماه ۱۴۰۱ در مقطع دیپلم فارغ التحصیل شده است تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ مهلت تعیین تکلیف دارد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->