استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

اینفانتینو از تاج هم پول می‌خواهد؟

  • کد خبر: ۱۴۸۵۹۴
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
اینفانتینو از تاج هم پول می‌خواهد؟
رفتار‌های عجیب رئیس فیفا در ماه‌های اخیر و به کار بردن واژه جعلی در مواجهه با خیلج فارس اعتراض شفاهی فدراسیون فوتبال را به دنبال داشته، اما بعید است این اعتراض ره به جایی ببرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اینفانتینو، رئیس فیفا در ماه‌های اخیر بار‌ها خلیج فارس را با نام دیگری صدا زده و در اغلب جلساتی که به خصوص با کشور‌های حوزه خلیج فارس داشته، این عبارت نامانوس و نادرست را به کار برده است.

رفتار اینتفانتیو با واکنش‌های متعددی درداخل ایران مواجه شده و حتی کاربران ایرانی فضای مجازی بار‌ها به رئیس فیفا اعتراض کرده‌اند، اما به تازگی نیز بار دیگر اینفانتینو از واژه نادرستی درمواجهه با خلیج فارس استفاده کرده است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعتراضی شفاهی به این ماجرا داشته و گفته شده فیفا قصد دارد با ارسال نامه‌ای پاسخ ایران را بدهد درحالی که طبق تمام اسنادی که از صدها سال قبل وجود دارد خلیج فارس هیچ جایگزینی ندارد و فیفا و هرنهاد دیگری باید خود را ملزم به استفاده از این واژه کنند اما با استراتژی که اینفانتینو گرفته بعید است از جانب او و همکارانش در فیفا تغییر در این رویه حاصل شود.

اینفانتینو نشان داده بیشتر به دنبال تامین منافع مالی فیفا است و هرجا پول باشد او هم همان جا حی و حاضر است و با توجه به اینکه در سال‌های اخیر به دلایل متعدد از سوی کشور‌های عربی به خصوص قطری‌ها منافع مالی فیفا به شدت تامین شده و حالا نیز کشور سعودی به این دایره اضافه شده، او همچنان به همان رویه نادرست خود ادامه دهد و توجهی به تذکر رئیس فدراسیون فوتبال ایران که برخواسته از اعتراض‌های داخلی به این ماجرا است، نداشته باشد.

بدون شک اگرمنافع مالی اینفانتینو و همکارانش در فیفا از سوی ایران تامین شود، او تغییر رویه خواهد داد که البته بعید است اتفاق خاصی رخ دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->