تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه
سرخط خبرها

واکنش هیات مدیره استقلال به برکناری فتح الله‌زاده

  • کد خبر: ۱۴۸۹۲۵
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
واکنش هیات مدیره استقلال به برکناری فتح الله‌زاده
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به اخراج فتح الله‌زاده از مدیریت این باشگاه واکنش نشان داده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درهفته‌های اخیر بار‌ها خبر برکناری علی فتح الله‌زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال شنده شده است. اخباری که با موضع گیری سازمان خصوصی‌سازی علیه مدیرعامل باشگاه استقلال و اعلام اینکه باید تغییراتی در هیات مدیره استقلال انجام شود، وارد فاز جدی‌تری شده است.  

با این حال اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش‌های متعددی اعلام کرده‌اند که برکناری فتح الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال صحت ندارد و او همچنان برمسند کارباقی است.

حجت کریمی و پرویزمظلومی، دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پیرامون این موضوع واکنش صریحی نشان داده‌اند و اعلام کرده‌اند فتح الله‌زاده با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و موضوع برکناری او ساخته ذهن مخالفان باشگاه است.  

این واکنش، اما درمنافات با آن اهدافی است که سازمان خصوصی درسردارد وهیچ بعید نیست خبراخیر نیز برگرفته ازخواست تصمیم گیران این باشگاه در وزارت اقتصاد و دارایی باشد.

به هرحال، اما اکنون فتح الله‌زاده و معاونان پرشمارش همچنان به فعالیت درباشگاه استقلال ادامه می‌دهند، اما حضور آن‌ها دراین باشگاه دائمی نیست و با توجه به اخباری که از گوشه و کنار شنده می‌شود، این مدیر به زودی از سمت خود کنار گذاشته خواهد شد تا افراد مورد حمایت سازمان خصوصی سازی برمسند مدیریت استقلال تکیه زنند.  

افرادی که احتمالا در راستای درآمد زایی عملکرد مطلوب‌تری خواهند داشت و قادر به حل مشکلات مالی استقلال خواهند بود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->