پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی گل محمدی روی دست پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۴۹۱۵۴
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی گل محمدی روی دست پرسپولیس
سرمربی پرسپولیس قید زمین تمرین تیمش را زد.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی تقریبا دو ماه پیش مدیریت باشگاه پرسپولیس را تحت فشار گذاشت تا مجموعه ورزشی تهرانسر را به عنوان زمین تمرین دوم سرخپوشان اجاره کند.

این مجموعه که تحت مالکیت وزارت نفت است مخالف این قضیه بود و کار به جایی رسید که وزیر ورزش با وزیر نفت تماس گرفت و مجوز حضور سرخپوشان را از در این زمین از وی گرفت.

باشگاه پرسپولیس به خواسته یحیی زمین تهرانسر را تا پایان فصل اجاره کرد و و مبلغی در حدود ۸۰۰ میلیون هم برای هزینه شد. اما الان تقریبا سه هفته است که پرسپولیس برای انجام تمرین به این محل نرفته و دلیلش هم مخالفت گل محمدی بوده است.

مربیان پرسپولیس بعد از مصدومیت چند بازیکن تیم شان به این نتیجه رسیده اند که زمین تمرین این محل استاندارد نیست و به این خاطر از رفتن به آنجا صرفنظر کردند.  تصمیمی که با دلخوری مدیریت باشگاه پرسپولیس هم مواجه شده است چرا که آن‌ها رایزنی و هزینه زیادی را برای اجاره این زمین متحمل شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->