ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم!
سرخط خبرها

واکنش تند مدیر مس کرمان به درگیری‌های ساپینتو: او بیجا می‌کند به مردم ما توهین می‌کند

  • کد خبر: ۱۴۹۲۴۹
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
واکنش تند مدیر مس کرمان به درگیری‌های ساپینتو: او بیجا می‌کند به مردم ما توهین می‌کند
مدیر تیم فوتبال مس کرمان گفت: ساپینتو به ما توهین کرد و تعجب می‌کنم که چرا استقلال سرمربی خود را بازخواست نمی‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت جهرمی در گفت وگویی تلویزیونی درباره اتفاقاتی که در دیدار با استقلال افتاد، اظهار داشت: از هواداران استقلال می‌خواهم تا بدون از تعصبات رنگی و تیمی گوش کنند. باید سرمربیان خارجی به خواسته‌ها و آداب رسوم ما احترام بگذارند و نباید به نوامیس ما بی‌احترامی کنند و نگاهی از بالا به پایین داشته باشند. چطور یک شخص خارجی به ما بدترین توهین‌ها را باید کند.

وی افزود: ما با حضور افراد خارجی مشکلی نداریم. برخورد خوب مورایس سرمربی سپاهان دیدیم و، اما رفتار ساپینتو شنیع بود و برای اولین بار اتفاق نیفتاد. او در انزلی به برانکارد لگد زد. تعجب می‌کنم که باشگاه استقلال چرا باید این همه بیانیه بدهد.

مدیر مس کرمان عنوان کرد: به خون همان شهدا تمام اتفاقاتی که رقم خورد عین واقعیت است و دنبال پیدا کردن مقصر نیستم. بحث من حیثیتی است و توقع داشتم مدیریت باشگاه که شخص موجهی است، سرمربی خود را مورد بازخواست قرار دهد. سرمربی خارجی استقلال تنها به یک ایرانی توهین نکرد بلکه به کل ملت ایران توهین کرد. وی رفتار مودبانه را کنار گذاشت. اگر فردی به عنوان میهمان بیاید و توهین کند آیا شما از آن فرد قدردانی می‌کنید؟

وی اضافه کرد: دستیار خارجی تیم استقلال چطور به خودش اجازه می‌دهد که می‌گوید اینجا جنگل است. این‌ها فکر می‌کنند مستعمره کشور پرتغال هستیم. من برای این حرف ه‌ا مدارک هم دارم. از شروع مسابقه یک آداب و رسومی داریم که نیمکت میزبان سمت نیمکت میهمان برای خوشامد گویی می‌رود. ساپینتو از همان اول از سرمربی ما روی برگرداند و دستی از پشت سر داد و بعد عکس هم نگرفت.

حجتی گفت: گل اول را زدیم مربی ما هیجانی شد و داشت خوشحالی می‌کرد، ساپینتو سمت مربی ما آمد و لگد زد. داور چهارم این صحنه را دید و به ساپینتو اخطار داد. گل سوم را استقلال را زد او اومد سمت نیمکت ما حرکات زشتی انجام داد و توهین‌هایی کرد که مترجم ما متوجه شد. مربی گلر‌های ما نیز وقتی متوجه این توهین‌ها شد، به سینه ساپینتو زد. به ناموس یک جوان توهین شده و او نتوانست سکوت کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->