برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

«آکتور» به یکی از بزرگترین رویداد‌های بین‌المللی سریال در جهان راه یافت

  • کد خبر: ۱۴۹۴۹۴
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
«آکتور» به یکی از بزرگترین رویداد‌های بین‌المللی سریال در جهان راه یافت
«آکتور» جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی به جشنواره «سریز مانیا» یکی از بزرگترین رویداد‌های بین‌المللی «سریال» در جهان راه یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، حضور سریال آکتور که به تازگی پخش آن در شبکه نمایش خانگی آغاز شده در بخش رقابت بین الملل جشنواره سریز مانیای فرانسه، قطعی شد.

حدود ۴۰۰ سریال از کشورهای مختلف برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام کردند که تنها ۸ سریال برای رقابت در بخش بین الملل پذیرفته شده است.

«آکتور» در کنار سریالهایی از کشورهای آمریکا، فرانسه، اسپانیا، ژاپن و... که محصولات شبکه های بزرگ اپل تی وی پلاس، آرته، هولو، پارامونت و پرایم ویدئو هستند به رقابت می‌پردازد. این برای نخستین بار است که یک سریال ایرانی در یک جشنواره معتبر جهانی، پذیرفته و در بخش اصلی و رقابتی مورد داوری قرار می‌گیرد.

«سریز مانیا» یکی از بزرگترین جشنواره‌های بین‌المللی «سریال» در جهان است که سالانه در شهر لیل فرانسه برگزار می‌شود. امسال نیز این جشنواره که بزرگترین رویداد اختصاص یافته به مجموعه‌های تلویزیونی در اروپا لقب دارد، ۱۷ تا ۲۴ مارس (روزهای پایانی اسفند و ابتدای فروردین) با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف و مهمانان ویژه و منتخبی از سینماگران و چهره‌های مشهور سریال‌های مطرح جهان برگزار می‌شود. رئیس هیئت داوران این فستیوال لیزا جو Lisa Joy خالق سریال وست ورلد است که از HBO پخش شده است.

سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، درباره زندگی پرفراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که با قبول یک پیشنهاد ویژه، زندگی‌شان دستخوش ماجراهای پیچیده‌ای می‌شود.

در این سریال که پنجشنبه‌ها از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا پخش می‌شود، نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی، گلاره عباسی و مهراوه شریفی‌نیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->