تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی گزارش روزنامه عبری از رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش آمریکا، مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام را رد کرد واکنش عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است هشدار مصر درباره حمله زمینی اسرائیل به رفح آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین تعلیق شد تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی اعطا شد فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین جزئیات طرح جنجالی دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان پایگاه‌های اشغالگران اسرائیلی زیر آتش سنگین حزب‌الله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) روز تحلیف پوتین مشخص شد ابوعبیده: پاسخ ایران به اسرائیل قواعد جدیدی را وضع کرد | اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
سرخط خبرها

مردم آذربایجان شرقی فردا (۲۶ بهمن ۱۴۰۱) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

  • کد خبر: ۱۵۰۳۸۱
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
  • ۱
مردم آذربایجان شرقی فردا (۲۶ بهمن ۱۴۰۱) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم استان به مناسبت سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه با رهبر معظم انقلاب دیدار و با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، تراب محمدی اظهار کرد: مردم تبریز و اقصی نقاط آذربایجان شرقی برای دیدار با رهبری شور و اشتیاق خاصی داشته و از مدت ها قبل تلاش می‌کنند جزو نفرات کاروان های دیدار با رهبر معظم انقلاب به مناسبت ۲۹ بهمن باشند.

وی ادامه داد: این دیدار به حدی برای مردم آذربایجان شرقی شیرین و خاطره انگیز است که حتی کسانی که در سال های قبل افتخار دیدار با رهبری نایل شدند تلاش می کنند دیگر بار نیز حلاوت این دیدار به یادماندنی را بچشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: قیام خونین ۲۹ بهمن مردم تبریز پس از چهلم شهدای مردم قم چنان توفنده و کوبنده بود که ریشه خودکامگی های رژیم طاغوت را از جا کَند طوری که کارشناسان و مفسران سیاسی دنیا آن را تیر خلاص رژیم طاغوت می دانند.

وی افزود: همچنان که آذربایجان همواره پیش قراول در پیروزی و دفاع از انقلاب بوده است در قیام خونین ۲۹ بهمن مردم تبریز نیز با همت انقلابیون پیروزی خون بر شمشیر را تسریع کرد.

وی یادآور شد: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی، امسال امکان اعزام کمتری برای دیدار با معظم له فراهم شد که شرمنده مردم آذربایجان شرقی شدیم.

محمدی اضافه کرد: یکهزار نفر از مردم آذربایجان شرقی به نمایندگی از خیل عاشقان ولایت و مردم آذربایجان شرقی در این دیدار معنوی و به یادماندنی فردا صبح با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
0
صف اول ملاقات امسال اصفهانی ها با رهبری را با صف اول ملاقات تبریزی ها مقایسه کنید. صف اول اصفهانی ها رئیس قوه قضائیه، رئیس نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، شورای نگهبان و بسیاری از روسای شوراهای عالی و وزرای اصفهانی و غیره....ولی صف اول تبریزی ها خدا وکیلی من شخصا کسی را نشناختم. اگر آ قای محسنی اژه ای اولین مسؤل وزارت اطلاعات نمی شد و گردنه های تایید اطلاعات کشور را اصفهانی نمی کرد آیا سهم اصفهانی ها از سیاست گذاری و توسل و پیشرفت کشور نیز به همین مقدار بود. حالا قبل ازاینکه ایران تجزیه شود حکومت عملا خودش از نظر فنی و پیشرفت ایران را تجزیه کرده است. هر چقدر کشور غیر دموکراتیک باشد افراد ضعیف، غیر علمی و فرصت طلب فرصت ظهور و بروز پیدا کرده و یک مملکتی را معطل می کنند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->