زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جلسه اضطراری فوتسالیست‌های نصر برای انصراف!

  • کد خبر: ۱۵۰۹۰۸
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
جلسه اضطراری فوتسالیست‌های نصر برای انصراف!
سوپرلیگ فوتسال زنان ۲ هفته مانده تا پایان فصل به اوج حساسیت رسید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در پی اعتراض به اشتباهات داوری، مدیرعامل تیم مدعی سوپرلیگ فوتسال زنان از احتمال انصراف تیمش با هدایت سرمربی مشهدی‌اش خبر داد.
هفته نوزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان یکی از حساس‌ترین هفته‌ها از سوپرلیگ این فصل بود. در روزی که تیم نصر شانس این را داشت که با برتری برابر مس رفسنجان به صدر جدول مسابقات صعود کند، این تیم با نتیجه یک‌یک برابر نماینده رفسنجان متوقف شد و درنهایت در فاصله دو هفته مانده تا پایان این فصل، در رتبه سوم جدول قرار گرفت. اما بعد از این دیدار، بازیکنان و کادرفنی تیم نصر با منتشرکردن ویدئو‌هایی از اشتباهات داوری در این دیدار، ازجمله «شما نمی‌خواهید ما قهرمان شویم» استفاده کردند. نصر فصل پیش نیز در یک‌قدمی قهرمانی بود، اما جام را از دست داد.

پیکان به صدر برگشت

قضاوت گلاره ناظمی شاهدی بر حساسیت دیدار دو تیم مدعی پیکان و پالایش نفت آبادان بود. پیش از شروع دیدار، شاگردان پریسا امامی در تیم پالایش نفت آبادان با ۴۱امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار داشتند و شاگردان نیلوفر اردلان در تیم پیکان نیز با ۳۹امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته بودند. جدال این دو تیم به‌نوعی فینال زودرس مسابقات بود و با وجود اینکه پیکانی‌ها دو دیدار قبلی‌شان را به حریفان واگذار کرده بودند، شاگردان اردلان با درخشش مارال ترکمان در این دیدار موفق شدند ۴ بر ۱ آبادانی‌ها را شکست دهند تا برای رسیدن دوباره به صدر جدول منتظر نتیجه دیدار نصر و مس بمانند. شاگردان فاطمه شریف در تیم نصر با توقف برابر مس، صدر جدول را به پیکانی‌ها تعارف زدند و بدین ترتیب در فاصله فقط دو هفته تا پایان سوپرلیگ فوتسال زنان، پیکان با ۴۲امتیاز به صدر جدول تکیه زد. پیکانی‌ها سال گذشته قهرمان مسابقات لیگ‌برتر شدند و حالا درپی دفاع از عنوان قهرمانی‌شان هستند.

تساوی بدموقع نصری‌ها

تقابل شاگردان عاطفه رضایی در تیم مس رفسنجان و شاگردان فاطمه شریف در تیم نصر، یکی از مسابقات حساس این هفته بود. نصری‌ها تا پیش از این دیدار با چهل امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار داشتند و برای رسیدن به صدر جدول مسابقات به توقف یا شکست پالایش برابر پیکان و همچنین پیروزی‌شان برابر مس امید داشتند، به‌ویژه که شریف توانسته بود بازهم در دوئل با اردلان پیروز شود. در این هفته هم شاگردان اردلان با برتری برابر پالایش نفت آبادان این فرصت را برای نصر فراهم کردند تا در صورت برتری برابر مس رفسنجان، برای نخستین‌بار به صدر جدول برسند؛ اما درنهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید تا نصر هم مانند پالایش با ۴۱امتیاز در تعقیب پیکان ۴۲امتیازی باشد.

این دیدار حاشیه‌هایی به‌همراه داشت که با واکنش اعضای تیم نصر همراه بود و فیلم‌هایی از صحنه‌های اشتباهات مشکوک داوری در این بازی منتشر شد. در یکی از این صحنه‌ها، توپ پس از عبور از دروازه‌بان مس روی خط به دست فاطمه خلجی، بازیکن این تیم، برخورد کرد و گل نشد. نصر معتقد است در این صحنه یک پنالتی محرز و یک کارت قرمز برای حریف نادیده گرفته شده است.
صحنه دیگر، برخورد شوت به‌سمت چارچوب نصر به دست هما آقایی، کاپیتان مس بود؛ صحنه‌ای که نصر به پنالتی اعتقاد داشت.

جلسه اضطراری نصر برای انصراف

رمضانی، مدیرعامل نصر، به ورزش‌سه گفت: تیم ما همراه با پالایش نفت آبادان و پیکان تهران مدعی‌های لیگ هستند، اما داور دیدار حساس ما از آبادان و تهران بود. کجای دنیا چنین چیزی ممکن است؟! به‌گفته سرپرست تیم، داور مسابقه ساعت۱:۴۵ بامداد وارد هتل شد. مگر می‌شود از داوری که ساعت حدود ١:٤٥دقیقه صبح به هتل محل اقامت وارد می‌شود، توقع یک قضاوت خوب و عادلانه داشت؟ چرا فدراسیون طوری برنامه‌ریزی نکرده بود که ایشان زودتر به هتل برسد؟

مدیرعامل نصر در ادامه به اشتباهات داوری این دیدار اشاره کرد و از انصراف احتمالی تیمش از ادامه لیگ خبر داد: مگر می‌شود یک داور این حجم از اشتباه را در یک مسابقه تکرار کند و این موضوع طبیعی باشد. با این رفتار، بخش خصوصی از فوتسال فراری می‌شود و فقط یک چیز تداعی می‌شود و آن‌هم اینکه نتایج و تکلیف قهرمانی از بیرون زمین تعیین می‌شود و مسابقات تشریفاتی است. ما با جلسه اضطراری که تشکیل دادیم و در جمع‌بندی با اعضای هیئت‌مدیره، به‌احتمال بسیار زیاد از ادامه لیگ انصراف خواهیم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->