آیا الان وقت خرید طلاست یا بعد از انتخابات؟ فروش طلای دست دوم به‌صورت رسمی ممنوع شد آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۴ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۹۰ درصد از افرادی که وارد طلافروشی می‌شوند، به دنبال خرید طلای دست دوم هستند ارزان‌ترین موبایل‌های برند‌های مختلف کدام‌اند؟ (۴ تیر ۱۴۰۳) دوربین مداربسته، آرایشگاه زنانه در مشهد را به پلمب کشاند کام سهامداران بالاخره شیرین شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۴ تیر ۱۴۰۳) تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری است هر گرم طلای ۱۸ عیار در مشهد چند؟ (۴ تیر ۱۴۰۳) هزینه نصب و جداسازی کولر گازی در مشهد چقدر است؟ قیمت امروز طلا، دلار، سکه، ارز دیجیتال (۴ تیر ۱۴۰۳) | طلا ۳.۴ میلیون و دلار ۶۰ هزار تومان شد بخش‌نامه جدید بانک مرکزی؛ پرداخت وام اشتغال به هر نفر فقط یک بار قیمت خودرو‌های خارجی و کارکرده در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) | بنز ۲۰۱۳، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چگونه خودرو وارداتی بخریم؟ قیمت خودرو‌های داخلی و کارکرده در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) متقاضیان دسته‌چک بخوانند | شرط جدید بانک مرکزی برای صدور دسته‌چک‌های صیادی سهم زنان از تسهیلات مشاغل خانگی چقدر است؟ شرایط رایگان‌شدن قبوض آب اعلام شد عرضه ۳۱ خودروی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه خودرو + جزئیات قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) | هلو ۱۰ هزار تومان ارزان‌تر شد هشدار به مشترکان پرمصرف آب | آب شرب مشترکان بدمصرف با اطلاع قبلی قطع می‌شود مهمانی‌هایی که به خاطره تبدیل شدند | از هزینه گزاف ولیمه حاجیان تا سفره‌هایی که هر روز آب می‌روند قیمت امروز پرفروش‌ترین مدل‌های اپل، سامسونگ و شیائومی (۳ تیر ۱۴۰۳) خروج دوباره پول حقیقی از بازار سهام | گزارش وضعیت بورس (۳ تیر ۱۴۰۳) ارسال بیش از ۷۰۰۰ گزارش و شکایت فساد از سطح خراسان رضوی به بازرسی کل استان در سال ۱۴۰۲ رشد حدود یک‌درصدی قیمت طلا در بازار مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ایرلاین‌ها به مسافران به موقع اطلاع‌رسانی کنند

  • کد خبر: ۱۵۱۰۱۷
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
ایرلاین‌ها به مسافران به موقع اطلاع‌رسانی کنند
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم هم‌افزایی در حوزه دانش و امکانات مرتبط بین ایرلاین‌ها، بر رعایت حقوق مسافر و تکریم مردم و تغییر وضعیت موجود تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهرداد بذرپاش در جلسه کمیته هوانوردی این وزارتخانه که امروز یکشنبه مورخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: در خصوص پاسخگویی در حوزه‌های مختلف به‌خصوص فرودگاه‌هایی که پرترددتر و مهمان‌پذیرتر هستند، مدیریت میدانی و ارتباط مؤثر با مسافران ضرورت دارد.

وی تأکید کرد: تشکیل کمیته ویژه بین سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین‌ها به منظور ارائه نسخه مشترک جهت ایجاد هم افزایی میان ایرلاین‌ها باید تسریع شود.

وزیر راه و شهرسازی در این جلسه که با حضور معاون حمل و نقل و رؤسای سازمان‌های و شرکت‌های تابعه حوزه هوانوردی برگزار شد با اشاره به لزوم همکاری راهبردی میان ایرلاین‌ها افزود: همیاری همه‌جانبه ایرلاین‌ها در حوزه‌های فنی و تخصصی به انتقال دانش میان آن‌ها و تقویت این صنعت منجر می‌شود.

بذرپاش همچنین اظهار کرد: هم افزایی در حوزه دانش و امکانات مرتبط بین ایرلاین‌ها قطعاً راهبردی خواهد بود.

همچنین از جمله مواردی که وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد، اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع توسط ایرلاین‌ها و انتشار مجدانه حقوق مسافر بود که تکریم مردم و تغییر وضعیت موجود را سبب شود.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی جلسه کمیته هوانوردی در محل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور مدیران صنعت هوانوردی برگزار شد که در ابتدای این جلسه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به شرایط ایرلاین‌ها و تاخیرات پروازی، علل تاخیرات را بر شمرد و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی نیز گزارشی از آخرین وضعیت فرودگاه‌های کشور، نحوه خدمت‌رسانی به مسافرین ارائه کرد. در این جلسه معاون حمل و نقل، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و مدیر عامل شرکت هما نیز حضور داشتند.

وزیر راه و شهرسازی علاوه بر تشکیل کمیته هوانوردی، به منظور شرکت در مجمع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، افتتاح پروژه‌های دانش‌بنیان و عمرانی و بازدید از نحوه خدمت‌رسانی به مسافرین در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یافت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->