نشست هم‌اندیشی شفاف‌سازی عملکرد کمیسیون ماده ۵ برگزار شد نگاهی به تاریخ اجتماعی شهر مشهد که نماد هم‌زیستی است | مشهد، پناهی برای ۷۲ ملت رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه میدان معراج شهدا در توس، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تقویت پارکینگ‌های موقت و ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد در ایام چراغ برات ۱۴۰۳ بهره‌برداری از سایت بانوان بوستان «طرق» مشهد تا پایان ۱۴۰۳ استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد با تأکید بر خلاقیت و نوآوری آبفا مشهد: تسریع در ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مشهد نیازمند تنوع تأمین مالی است استفاده از طرح‌های هنرمندان برای بیلبورد‌ها و استرابورد‌ها در جشنواره هنر‌های شهری ۱۴۰۴ مشهد گزارشی از مشکلات جدی معیشتی و شغلی تاکسی‌رانان مشهدی | خواسته‌ها و گلایه‌های رانندگان تاکسی اقدام اورژانسی برای بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد ویدئو| اظهارات ظریف درباره موضوع حجاب و حقوق بشر در گفت‌وگو با سی.ان.ان انتصاب مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل‌رسانه شهرداری و مدیر منطقه سه شهرداری مشهدمقدس برگزاری نشست هم‌اندیشی بین دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام چراغ برات جانمایی و نصب ۳۳ نمایشگر شهری در مشهد پویش شمس، آموزش نکات بهداشتی و سلامتی زنان و کودکان به بانوان محلات حاشیه شهر مشهد + ویدئو هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۳ بهمن ۱۴۰۳) بازدید استاندار خراسان رضوی از سد شوریجه و تصفیه‌خانه‌های شماره ۷ و التیمور مشهد (۲ بهمن ۱۴۰۳) مهم‌ترین پروژه ایمن‌سازی رانندگی در بولوار وکیل‌آباد مشهد در حال اتمام است مدیر اجرایی مراکز معاینه فنی خودرو مشهد: ۲۰ درصد خودرو‌های زیر چهار سال در مرحله نخست معاینه فنی رد شدند
سرخط خبرها

پاسخگویی به نیاز مسافران تاکسی‌های مشهد با سامانه «سامت»

  • کد خبر: ۱۵۱۳۴
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
پاسخگویی به نیاز مسافران تاکسی‌های مشهد با سامانه «سامت»
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: برای نخستین بار سامانه ارتباط مسافران تاکسی با عنوان «سامت» برای پاسخگویی و دسترسی آسان زائران و مسافران به خدمات مورد نیازشان راه‌اندازی شده است.
به گزارش شهرآرا نیوز، احمد محبی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در ارتباط با قابلیت‌های سامانه ارتباط مسافران تاکسی در مبادی ورودی شهر مشهد و به تمام خطوط ۱۴۰ گانه تاکسیرانی این شهر انجام شده تا زائران و مجاوران با پیوستن به این ربات تلگرامی به نقشه گردشگری، نرخ‌نامه تاکسی و معرفی اماکن دیدنی دسترسی داشته باشند و از همه مهم‌تر انتقادات و پیشنهادات خود را با اعلام پلاک تاکسی مورد نظر به آسانی اعلام کنند.
وی هدف از راه‌اندازی سامانه ارتباط مسافران تاکسی را دسترسی راحت‌تر زائران و مسافران به موارد مورد نیاز همچون نرخ‌نامه، ثبت انتقادات و پیشنهاد، معرفی اماکن دیدنی و راهنمای مسیر عنوان کرد و افزود: در صدد افزایش قابلیت‌های این سامانه در آینده نزدیک هستیم، حتی می‌توان خدمات شهری را در قالب زیرشاخه این سامانه قرار داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: سامانه "رفاه تاکسی مشهد" تا چند روز آینده رونمایی می‌شود تا خدمات ویژه‌ای همچون خدمات بیمه‌ای و سفر و تهیه لوازم خودرویی و لوازم خانگی و رزرو تور‌های اقامتی در شهر‌های شمالی کشور را به رانندگان تاکسی ارائه کند.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به مصوبه شورای اقتصاد، مقرر شده تسهیلاتی برای نصب سیستم گاز سی‌ان‌جی روی خودرو‌های تک سوز از سوی ارگان‌های متولی توزیع سوخت کشور پیش بینی شود به این منظور لازم است تمام خودرو‌های دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی، در سایت www.irngv.ir ثبت نام کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: ثبت نام در سامانه هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در صورت تخصیص تسهیلات، وفق اولویت ثبت نام، اقدام لازم توسط مراکز مجاز صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: هر گونه تصمیم‌گیری از طریق شبکه‌های اجتماعی و ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید، بنابراین تاکید می‌شود نیازی نیست رانندگان تاکسی به سازمان و یا شرکت‌های کارگزاری مراجعه کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->