فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت) حداقل دوسوم سرطانی‌ها در ایران حتماً زنده می‌مانند| سلول‌درمانی، درمان قطعی سرطان نیست قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

پدیده زنان خیابانی در تربت‌ حیدریه ساماندهی می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۱۶۱۹
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
پدیده زنان خیابانی در تربت‌ حیدریه ساماندهی می‌شود
ساماندهی زنان خیابانی و دیگر آسیب‌های اجتماعی از محورهای جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی در شهرستان تربت‌حیدریه بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون نیروی انتظامی تربت حیدریه روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه گفت: زنان خیابانی فاقد سرپناه و خانواده در سطح این شهرستان برای بهره مندی از خدمات حمایتی شناسایی شده اند.

سرهنگ میرزایی افزود: ورود جدی به برخی آسیب‌های اجتماعی این شهرستان از جمله سرپناه دادن زنان خیابانی مورد تاکید نهاد‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در شهرستان تربت حیدریه است.

امام جمعه تربت‌حیدریه نیز در این جلسه گفت: با وجود برخی مشکلات در این شهرستان؛ آسیب‌های اجتماعی در سطح منطقه به نسبت سایر نقاط کشور و استان خراسان رضوی کمتر است.

حجت‌الاسلام سید محمد معلمی افزود: باور‌های اعتقادی عمیق مردم تربت حیدریه باعث شده است رعایت مظاهر اسلامی همچون حجاب شرایط خوبی در این شهرستان داشته باشد.

وی تصریح کرد: با این حال از دستگاه‌های اجرایی و حتی اصناف تربت حیدریه تقاضا می‌شود نسبت به کاهش برخی آسیب‌های اجتماعی موجود در سطح شهرستان تلاش و کوشش داشته باشند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تربت حیدریه نیز در این جلسه گفت: رویکرد این نهاد در بحث مسائل اجتماعی همچون رعایت عفاف ایجابی و فرهنگی است.

غلامرضا زمانیان افزود: عمده‌ترین مشکل ستاد امر به معروف و نهی از منکر تربت حیدریه نبود اعتبار است، بطوریکه برای انجام کوچکترین کار‌ها پولی در اختیار نداریم.

تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد مقدس با افزون بر ۲۲۵ هزار نفر جمعیت دارای مزیت‌های نسبی در بخش‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->