ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد کاهش ۲۶۷ میلیون دلاری کمک‌ها به نماینده سازمان ملل در فلسطین ترامپ بار دیگر اعضای ناتو را تهدید کرد نخست‌وزیر اوکراین از برنامه خرید ۳۰۰ هزار پهپاد جدید خبر داد یک مقام سازمان ملل حمله به رفح را «یک تراژدی غیرقابل وصف» دانست دبیرکل سازمان ملل دستور داد؛ درباره گور‌های جمعی در رفح تحقیق شود اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر
سرخط خبرها

آمریکا، ۲۰۰ فرد و نهاد روسیه را تحریم کرد (۵ اسفند ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۱۸۸۷
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
آمریکا، ۲۰۰ فرد و نهاد روسیه را تحریم کرد (۵ اسفند ۱۴۰۱)
دولت ایالات متحده آمریکا در سالگرد جنگ اوکراین، تحریم های جدیدی علیه ۲۰۰ فرد و نهاد روسیه وضع کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دولت جو بایدن روز جمعه به وقت محلی در سالگرد جنگ میان روسیه و اوکراین، مجموعه ای از تحریم های جدید علیه مسکو وضع کرد.

آمریکا و متحدان آن در گروه هفت، ۲۰۰ فرد و نهاد روسی از جمله ۱۲ موسسه مالی و بخش‌های دفاعی، فناوری و معدن روسیه را تحریم کردند. برخی از افراد تحریم شده در خارج از روسیه و در اروپا، آسیا و خاورمیانه حضور دارند.

علاوه بر این، وزارت بازرگانی آمریکا محدودیت های صادراتی علیه ۹۰ شرکت مرتبط با روسیه از جمله برخی شرکت های چینی اعلام کرده است.

این وزارتخانه ادعا کرده که این محدودیت ها به دلیل کمک به روسیه برای دور زدن تحریم ها معرفی شده اند.

این اقدام وزارت بازرگانی آمریکا صادرات کالا و فناوری آمریکا مانند ریزتراشه ها را به روسیه و کشورهای ثالث که با روسیه تجارت می کنند، محدود می کند.

دولت آمریکا اقدامات جدیدی را برای جلوگیری از استفاده ارتش روسیه از قطعات پهپادهای ایرانی انجام خواهد داد.

بایدن همچنین در دستوری تعرفه بیش از ۱۰۰ نوع از محصولات فلزی با تمرکز بر آلومینیوم، مواد معدنی و محصولات شیمیایی روسیه را افزایش داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در نخستین سالگرد جنگ اوکراین نام ۲۲ فرد و ۸۳ نهاد روسیه را به فهرست تحریم‌های ضد روسی خود افزود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->