تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر
سرخط خبرها

آیت الله علم الهدی در دیدار از جانبازان نخاعی: ایثارگران و جانبازان در کنار شهدا قرار می‌گیرند

  • کد خبر: ۱۵۱۹۶۶
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
آیت الله علم الهدی در دیدار از جانبازان نخاعی: ایثارگران و جانبازان در کنار شهدا قرار می‌گیرند
به نمایندگی از مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به دیدار جانبازان ضایعه نخاعی در آسایشگاه امام خمینی(ره) مشهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، امام جمعه مشهد در حاشیه بازدید از مرکز بازتوانی ویژه جانبازان نخاعی آسایشگاه امام خمینی (ره)  گفت: روز میلاد مسعود قمر بنی هاشم و روز گرامیداشت جانباز به تمام جانبازان فداکار تعلق دارد.
آیت الله سید احمد علم الهدی با تأکید بر اهمیت مقام جانباز در حراست از میهن اسلامی گفت: اولین جانباز انقلاب مقام معظم رهبری است و این ایثارگران و جانبازان کسانی هستند که در کنار شهدا قرار می‌گیرند و هرروز از عمرشان یک شهادت است.

وی افزود: این عزیزان هم حامی دین و هم حامی ولایت هستند و این در وجود جانبازان متبلور است و درس گرفته مکتب حضرت عباس هستند.
امام جمعه مشهد افزود: وظیفه همه ما تکریم از این بزرگواران است که جزئی از این مملکت هستند و تمام دوام و بقا و عزت انقلاب و نظام از ایثارگری آنهاست.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: متناسب با برنامه‌های که مقررشده است وظیفه داریم به نمایندگی از مقام معظم رهبری به دیدار این عزیزان بیاییم و پیام ایشان را به جانبازان برسانیم، زیرا مقام معظم رهبری تأکید کرده اند که به دیدار جانبازان برویم و از آنان تجلیل و تکریم به عمل آوریم.

در ادامه این دیدار صمیمانه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن تشکر از امام جمعه مشهد مقدس گفت: در مرکز جانبازان ضایع نخاعی امام خمینی (ره) به طور مداوم بیش از ۱۰۰ نفر بستری هستند و روزانه تعدادی برای کاردرمانی مراجعه و از این امکانات استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده افزود: بر اساس پیگیری‌هایی که تاکنون انجام شده است در نظر داریم تا مرکز بازتوانی جانبازان اعصاب روان که در حال حاضر بصورت آسایشگاه است را به بیمارستانی ۶۲ تخت خوابی تبدیل کنیم تا از این طریق بتوانیم خدمات به مراتب بهتری به جانبازان خود ارائه دهیم.

خراسان رضوی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و مدافع حرم از مجموع ۳۱۶ هزار نفر، ۱۷ هزار و ۳۳۵ شهید، ۵۰ هزار و ۹۹۱ جانباز و سه هزار و ۳۹۵ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->