ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

افزایش آمار مسمومیت دانش‌آموزان در بروجرد صحت دارد؟ (۷ اسفندماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۲۲۲۸
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
افزایش آمار مسمومیت دانش‌آموزان در بروجرد صحت دارد؟ (۷ اسفندماه ۱۴۰۱)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص آمار مسمومیت در بین دانش آموزان دبیرستان دخترانه ۱۵ خرداد بروجرد توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید منعمی با بیان اینکه  افزایش آمار مسمومیت در بین دانش آموزان دبیرستان دخترانه ۱۵ خرداد بروجرد صحت ندارد نیز افزود: هرگونه آمار رسانه ها در این خصوص به نقل از استانداری لرستان تکذیب می شود بنابراین مردم باید اخبار این مورد را از طریق فرمانداری بروجرد دنبال کنند.

وی اظهار کرد: اکنون گروه های ارزیابی و تخصصی در حال بررسی علت ماجرای مسمومیت دانش آموزان در بروجرد هستند که نتایج آن از طریق فرمانداری بروجرد اعلام خواهد شد.

گفتنی است ظهر امروز تعدادی از دانش آموزان دبیرستان ۱۵ خرداد بروجرد دچار علایم مسمومیت شدند.

مسلم مرادی فرماندار بروجرد بدون اشاره به تعداد این دانش آموزان گفته بود که تعدادی از دانش آموزان با سرگیجه و حالت تهوع به مراکز درمانی منتقل شدند و علت قطعی مسمومیت در حال بررسی است.

پیش از این تعدادی از دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد دچار مسمومیت شده بودند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->