«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

سامانه همگام جامع‌ترین پورتال ملی مدارس کشور

  • کد خبر: ۱۵۲۳۵
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
  • ۱
سامانه همگام جامع‌ترین پورتال ملی مدارس کشور
سامانه همگام جامع‌ترین پورتال ملی مدارس کشور با هدف ارتقای سطح دسترسی به تجهیزات و فناوری‌های نوین آموزشی و تربیتی در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و یکپارچه‌سازی کلیه سامانه‌های مرتبط با آن است.
به گزارش شهرآرانیوز، سامانه همگام جامع‌ترین پورتال ملی مدارس کشور با هدف ارتقای سطح دسترسی به تجهیزات و فناوری‌های نوین آموزشی و تربیتی در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و یکپارچه سازی کلیه سامانه‌های مرتبط با آن است.

 از مهمترین اهداف این مجموعه زمینه‌سازی جهت ایجاد تحول مبتنی‌بر فناوری اطلاعات در برنامه‌های آموزشی و پرورشی، تحقق عدالت آموزشی، تسهیل فرآیند‌های موجود آموزشی و اداری و ارائه برنامه‌های آموزشی و دروس دوره‌های تحصیلی به صورت الکترونیکی است.

اتباع کشور‌های دیگر که در ایران به سر می‌برند نیز می‌توانند در این پرتال اطلاعیه‌های جدید آموزشی خود را دیده و در مورد آن مطلع شوند.

اولین و مهمترین کاربردی که پورتال همگام مدارس می‌تواند داشته باشد مطلع شدن از آگهی‌ها و اطلاعیه‌هایی است که وزارت آموزش پرورش در مورد تعطیلی مدارس اعلام می‌کند.

در بسیاری از اوقات والدین می‌خواهند از وضعیت باز و یا بسته بودن مدرسه در روز‌های برفی و یا آلوده مطلع شوند می‌توانند با ورود به پورتال همگام مدارس در قسمت اطلاعیه‌ها که سمت راست و بالا قرار گرفته است این اطلاعات را کسب کنند.

چگونه وارد سامانه و پورتال همگام شوید

پس از ورود به وب سایت همگام بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. پنجره‌ای برای ورود در جلوی شما ظاهر می‌شود. می‌توانید از نکات زیر برای این مرحله استفاده کنید.

در صورتیکه شما یکی از پرسنل محترم آموزش و پرورش هستید و می‌خواهید جهت انجام امور مربوطه به سامانه همگام دسترسی داشته باشید می‌توانید به کارشناس فناوری منطقه یا کارشناس فناوری استان خود مراجعه نموده و جهت دریافت دسترسی نقش مرتبط با جایگاه سازمانی خود، رمز عبور دریافت کنید.

هدف از ایجاد پورتال همگام

هدف از پورتال طراحی سیستمی جهت دسترسی سریع به اطلاعات برای کلیه کاربران در کلیه سطوح است به‌طوری‌که نیاز به تخصص خاصی نداشته و هر شخصی با هر درجه از توانایی می‌تواند از آن استفاده کند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بردیاتقی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
0
0
سپاس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->