پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو
سرخط خبرها

فیروزی-پولادگر، گزینه‌های جانشینی سجادی

  • کد خبر: ۱۵۲۳۹۴
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
فیروزی-پولادگر، گزینه‌های جانشینی سجادی
دو معاون وزارت ورزش، به عنوان گزینه‌های سرپرستی این وزارتخانه و جانشین موقت سجادی نامشان مطرح شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، چهار روز از سانحه تلخ سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در کرمان می‌گذرد و همچنان سیدحمید سجادی و چند تن دیگر از مسافران این پرواز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. امروز تمامی معاونان و مدیران وزارتخانه و روسای فدراسیون‌ها در نمازخانه وزارت ورزش جمع شدند تا ضمن برگزاری مراسم یادبود برای شهید اسماعیل احمدی، برای شفای عاجل سیدحمید سجادی و دیگر کسانی که از این سانحه در بستر بیماری هستند، دعا کنند.
در این میان، اما همچنان برخی اختلافات قدیمی به چشم می‌آید. علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی که برخورد گرمی با پسر شهید اسماعیل احمدی داشت و در حضور مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش از خصوصیات بارز اخلاقی این شهید سخن گفت، به شکلی معنادار از کنار پولادگر گذشت و برخورد سردی با وی داشت تا مشخص شود همچنان اختلافات بین او و معاون قهرمانی وزارت ورزش پابرجاست.
با توجه به اینکه به نظر می‌رسد حتی در صورت بهبودی کامل هم وزیر ورزش به این زودی نتواند شرایط بازگشت به کار را پیدا کند، گفته می‌شود دولت به فکر انتخاب جانشین موقت برای سجادی است. البته که در شرایط فعلی قرار نیست فردی خارج از وزارتخانه بیاید و به عنوان سرپرست وزارت ورزش معرفی شود و به احتمال فراوان یکی از دو معاون همین وزارتخانه، کار‌ها را در دست خواهد گرفت.
در حال حاضر سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و برنا فیروزی، معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان دو گزینه سرپرستی این وزارتخانه هستند.
پولادگر که البته نتوانسته با فدراسیون‌ها ارتباط چندان دوستانه‌ای برقرار کند و با چند رییس فدراسیون از جمله علیرضا دبیر و هادی ساعی به صورت علنی اختلاف دارد، بعد از مدیریت ۲۰ ساله در فدراسیون تکواندو، بیش از یک سال است که معاونت قهرمانی را برعهده گرفته و می‌تواند یکی از گزینه‌های سرپرستی باشد. البته که برگزاری انتخابات فدراسیون ها، رسیدگی به امورات استقلال و پرسپولیس، بررسی وضعیت تیم‌های ملی و فراهم کردن شرایط برای حضور پرقدرت ورزشکاران در بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس از جمله وظایف مهمی است که معاونت قهرمانی هم اکنون برعهده دارد و شاید با دوشغله شدن پولادگر، برخی کار‌های حوزه قهرمانی روی زمین بماند. البته که پولادگر همزمان نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک هم هست و بخشی از وقت خود را هم باید روی این کمیته متمرکز کند.
از سوی دیگر برنا فیروزی که از مردادماه سال جاری در معاونت پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان مستقر شده، با توجه به قرار داشتن در فصل بودجه می‌تواند گزینه مناسبی در شرایط فعلی برای جانشینی موقت سجادی باشد. فیروزی بیش از بیست سال سابقه مدیریت ارشد در بخش‌های مختلف رسانه ملی را داشته و پیش از این مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست صداوسیما، رییس شورای توسعه مدیریت و نیز هیأت‌های تخلفات اداری کارکنان و مدیران رسانه ملی، هیأت امنای صندوق بازنشستگی و شرکت صوتی تصویری سروش بوده و در ماه‌های اخیر نیز چالش چندانی با روسای فدراسیون‌ها در خصوص بودجه نداشته است.
یکی از دغدغه‌های بزرگ مسئولین و جامعه ورزش در هفته‌های اخیر میزان بودجه وزارت ورزش بوده که می‌بایست از سوی مجلس به تصویب برسد. در پیش بودن بازی‌های آسیایی و مسابقات انتخابی المپیک و بالا رفتن نرخ ارز، می‌تواند بار مالی سنگینی را روی دوش فدراسیون ها، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بگذارد. به همین خاطر شاید حضور فیروزی در راس وزارتخانه، بتواند در بحث بودجه نیز کمک حال ورزش کشور باشد.
منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->