اگر سرفه‌های فرزندتان قطع نمی‌شود بخوانید دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست
سرخط خبرها

پیش بینی کاهش دمای هوا در مناطق شمالی کشور تا آخر هفته (۸ اسفندماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۲۴۹۶
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
پیش بینی کاهش دمای هوا در مناطق شمالی کشور تا آخر هفته (۸ اسفندماه ۱۴۰۱)
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: باتوجه به آغاز بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل، پنجشنبه و جمعه دما در این مناطق بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان گفت: فردا سه شنبه وزش باد شدید در دامنه جنوبی البرز، شمال‌شرق، شمال‌غرب، جنوب شرق و مرکز کشور پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد همراه با خیزش گردوخاک است.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش نسبی دما همراه با سرعت وزش باد برای ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی پیش‌بینی شده است که این شرایط احتمال وقوع بهمن را به همراه دارد.

او می‌گوید: طی دو روز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل روند افزایش دما ادامه دارد. با توجه به آغاز بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل برای روز‌های پنجشنبه و جمعه، دما بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

ضیائیان گفت: پنجشنبه استان‌های ساحلی خزر، زاگرس مرکزی، بخش‌های شمالی آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل، بارش باران دارند. جمعه علاوه بر این مناطق، گستره بارش‌ها به مناطقی از شمال‌شرق و شرق کشور کشیده می‌شود و روز شنبه بخش‌هایی از سواحل غربی دریای‌خزر، شمال شرق و جنوب غرب این شرایط را دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->