اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

بازیگر «نجات سرباز رایان» در کما به سر می‌برد

  • کد خبر: ۱۵۲۵۵۷
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
بازیگر «نجات سرباز رایان» در کما به سر می‌برد
«تام سایزمور» بازیگر فیلم‌هایی چون «نجات سرباز رایان» و «مخمصه» در بخش مراقبت‌های ویژه مرکز پزشکی پراویدنس سنت جوزف در لس آنجلس در کما به سر می‌برد و امیدی به ادامه حیات ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «تام سایزمور» بازیگر آمریکایی پس از ابتلا به عارضه آنوریسم مغزی دیگر امیدی به بهبودی ندارد و بر اساس اعلام خانواده‌اش آن‌ها در حال تصمیم گیری برای پایان زندگی این بازیگر هستند.

این بازیگر ۶۱ ساله از زمان بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه مرکز پزشکی پراویدنس سنت جوزف در لس آنجلس در کما به سر می‌برد.

«چارلز لاگو» نماینده «سایزموز» دوشنبه شب بیانیه‌ای صادر کرد و فاش کرد که هیچ شانسی برای بهبودی این بازیگر وجود نداردو گفت: «امروز پزشکان به خانواده او اطلاع دادند که دیگر امیدی نیست و تصمیم به پایان زندگی را توصیه کردند. خانواده اکنون در حال تصمیم گیری درباره مسائل پایان زندگی هستند و بیانیه دیگری در روز چهارشنبه صادر خواهد شد. ما در این دوران سخت برای خانواده وی حریم خصوصی می‌خواهیم و آن‌ها نیز از همه برای صد‌ها پیام حمایتی که دریافت کردند، تشکر می‌کنند».  

 «سایزمور» در فیلم‌هایی از جمله «نجات سرباز رایان» از «استیون اسپیلبرگ»، «مخمصه» ساخته «مایکل مان» و «سقوط شاهین سیاه» به کارگردانی «ریدلی اسکات» بازی کرده است و سابقه سوء مصرف مواد مخدر را نیز داشته است و تاکنون چند بار به دلیل خشونت خانگی در دادگاه حاضر شده است.

«تام سایزمور» در یکی از اولین حضور‌های مهم خود در سینما در فیلم «متولد چهارم جولای» ساخته «الیور استون» در سال ۱۹۸۹ ظاهر شد و بعد‌ها در فیلم «نقطه شکست» به کارگردانی «کاترین بیگلو» در سال ۱۹۹۱ و «قاتلان بالافطره» (۱۹۹۴) دیگر ساخته «الیور استون» ظاهر شد.

«دشمن کشور»، «زندان»، «احیای مردگان»، «جاده سرخ»، «قبل از اینکه بخوابم»، «شیطان در لباس آبی»، «مغز استخوان مبارزه کن»، «جاده زی‌زیکس»، «سیاره سرخ»، «دشنه» و «سمی» از جمله دیگر فیلم‌های «تام سایزمور» محسوب می‌شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->