اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند
سرخط خبرها

۱۵۰ هزار دلار استقلال گم شد

  • کد خبر: ۱۵۲۸۵۹
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
۱۵۰ هزار دلار استقلال گم شد
بخشی از مبلغ انتقالی باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا بابت انتقال محبی گم شده است.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال بابت انتقال محمد محبی از باشگاه سانتاکلارا باید مبلغی را به حساب باشگاه پرتغالی واریز می‌کرد که همه مبلغ مورد نظر به حساب این باشگاه ننشسته است.

با توجه به این موضوع باشگاه استقلال نگران بود که باشگاه سانتاکلارا محبی را برگرداند، اما پس از رایزنی‌های باشگاه استقلال با فیفا و ارایه لایحه و مدارک و اسناد مبنی بر واریز ۲۴۰هزار دلار که ۹۰ هزار دلار آن هم به حساب باشگاه پرتغالی نشسته، اسناد معتبر استقلال مبنی بر تلاش برای واریز باقی مانده مطالبات سانتاکلارا که به دلیل تحریم‌ها این پول به دست طرف پرتغالی نرسیده و البته به باشگاه استقلال هم بازگشتی نداشته، فیفا حق را به باشگاه استقلال داد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

به همین دلیل مشکلی باشگاه استقلال را تهدید نمی‌کند. پیش از این صحبت از جریمه ۶۰۰ هزار دلاری باشگاه استقلال بابت دیرکرد انتقال پول به باشگاه سانتاکلارا بود، اما با ارائه اسناد و مدارک لازم درنهایت باشگاه استقلال از جریمه مصون ماند. اما باید این سوال پاسخ داده شود که ۱۵۰ هزاردلاری که به حساب باشگاه سانتاکلارا ننشسته، کجا رفته است. شاید نیاز باشد باشگاه استقلال این موضوع را از طریق وزارت امور خارجه و نهاد‌های بین المللی پیگیری کند تا سرنوشت ۱۵۰ هزار دلارش مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->