دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

آدم ربایی به دلیل درگیری ۲ دانش آموز

  • کد خبر: ۱۵۳۱۸۲
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
آدم ربایی به دلیل درگیری ۲ دانش آموز
متهم اعتراف کرد: پسر نوجوان، فرزندم را در مدرسه کتک زده بود و من برای انتقام، او را در راه مدرسه ربوده و به خانه دوستم بردم و کتکش زدم.

به گزارش شهرآرانیوز، مرد میانسال وقتی متوجه شد پسرش از سوی همکلاسی‌اش کتک خورده، برای انتقام‌گیری او را ربود و کتک زد.

اوایل اسفند امسال مردی همراه پسر نوجوانش به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران رفت و از مردی آدم‌ربا شکایت کرد.

پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در اظهاراتش گفت‌: در حیاط مدرسه سر بازی فوتبال با همکلاسی‌ام دعوایم شد، کتک‌کاری کرده و با چترم ضربه‌هایی به او زدم که زخمی شد. با میانجی‌گری همکلاسی‌ها، آشتی کرده و به خانه بازگشتیم. پدرش روز بعد مرا در مسیر مدرسه ربود و بعد از یک ساعت تردد در خیابان به خانه‌ای برد. پنج ساعت در اتاقی حبسم کرد و به‌شدت کتکم زد و بعد در خیابان رهایم کرد.

متهم تحت تعقیب قرار گرفت تا این‌که دو روز پیش بازداشت شد و در تحقیقات گفت‌: پسر نوجوان، فرزندم را در مدرسه کتک زده بود و من برای انتقام، او را در راه مدرسه ربوده و به خانه دوستم بردم و کتکش زدم.

منبع: جام جم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->