واریزی جدید برای مددجویان و معلولان بهزیستی لغو شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی تعداد شهروندان مشهدی دارای معلولیت به ۶۰ هزار نفر رسید ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه معلولان | زمان آزمون تغییر کرد واریز مبالغ نامشخص بهزیستی برای معلولان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) سهمیه خراسان رضوی در اولین آزمون استخدامی معلولان سراسر کشور مشخص شد مستمری حق پرستاری فروردین ۱۴۰۳ معلولان همراه با مابه‌التفاوت واریز شد + مبلغ مستمری (۲۷ فروردین) مستمری کمک هزینه لوازم بهداشتی فروردین ۱۴۰۳ معلولان بدون افزایش واریز شد واریز علی‌الحساب کمک‌هزینه معیشت ماده ۲۷ معلولان (۲۶ فروردین ۱۴۰۳) مستمری فروردین ۱۴۰۳ معلولان با افزایش ۳۰ درصدی واریز شد (۲۵ فروردین ۱۴۰۳) استقرار بیش از هزار صندوق دریافت فطریه در مشهد | مبالغ فطریه به نیازمندان اختصاص خواهد یافت واریز مستمری فروردین ۱۴۰۳ مددجویان بهزیستی شایعه است | مستمری کمیته امداد واریز شد شمار معلولان ذهنی و اوتیستیک در مشهد به بیش از ۱۶ هزار نفر رسید تفاوت فاحشِ حق پرستاری معلولان و حق پرستاری جانبازان در سال ۱۴۰۳ قدرِ سکوت | مراسم آخرین شب قدر ۱۴۰۳ ویژه ناشنوایان برگزار شد + ویدئو اوتیسم چیست؟ | نگاهی به چالش ها و فعالیت ها در حوزه اوتیسم تجهیز و بهره‌برداری از ۲مرکز جدید آموزش طیف اوتیسم در خراسان رضوی واکنش عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به عدم واریز عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مشهد به مناسبت روز جهانی اوتیسم آبی رنگ خواهد شد کمک هزینه معیشت ماده ۲۷ معلولان واریز شد (یک فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تأمین و بهره‌برداری از ۱۳۳۶ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۵۳۲۴۳
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
تأمین و بهره‌برداری از ۱۳۳۶ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
معاون مشارکت‌ها، مسکن و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: از مجموع ۱۷۰۲ تعهد مسکن سال جاری، ۱۳۳۶ واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی تحویل داده شده است.

حمیده محدث با اعلام این خبر به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: با بررسی پرونده‌های مددجویان و متناسب با شرایط آنان، تعداد ۸۸۶ واحد مسکونی در سال جاری به معلولان و مددجویان عادی واگذار شده است.

وی ادامه داد: در قسمت خانوار‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول، تعداد ۲۵۰ واحد مسکونی واگذار شده است که مبلغ کمک بلاعوض در این طرح در بخش شهری، ۲۰۰ میلیون تومان و در خانه‌های روستایی نیز ۱۵۰ میلیون تومان برای هر خانوار است.

محدث متذکر شد: برخی واحد‌های واگذارشده به مددجویان در قالب مددجویان ایتام بوده است که ۱۰۸ واحد در تعهدات سازمان تعریف شده و تا بهمن سال جاری تعداد ۷۲ واحد از آن واگذار شده است. این واحد‌ها نیز با کمک بلاعوض ۱۲۵ میلیون تومانی به متقاضیان داده شده است.

معاون مشارکت‌ها، مسکن و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نیز در کنار بهزیستی برای بهره‌برداری هرچه بیشتر مددجویان از تأمین مسکن ورود کرده است و در سال جاری تاکنون تعداد ۵۷ واحد توسط این قرارگاه ساخته و به معلولان سرپرست دارای ‌معلولیت شدید و زنان سرپرست خانوار تحویل داده شده است.

محدث یادآور شد: اعتبار ابلاغی سازمان بهزیستی کشور در امر مسکن در سال جاری ۸۳ میلیارد تومان بوده است و یک میلیارد تومان نیز برای وام‌های تعمیر منزل و ودیعه مسکن پیش‌بینی شده بوده است.

مشارکت بهزیستی شهرستان مشهد در تأمین مسکن ۳۳۴ خانواده از مددجویان تحت پوشش

مدیر بهزیستی شهرستان مشهد در این ارتباط گفت: با توجه به افزایش اجاره‌بها و سرگردانی مددجویان برای تأمین مسکن، با انعقاد تفاهم‌نامه با بانک‌های عامل، ۸۲ فقره وام به مبلغ ۵۰ تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به ۸۵ تا ۹۰درصد این عزیزان ارائه شد و بقیه در مرحله تشکیل پرونده برای دریافت وام هستند.

جواد بهنام ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه چند‌جانبه بین بهزیستی، دفتر مقام معظم رهبری و آستان قدس امسال ۳۵ خانواده از مددجویان سادات بهزیستی مشهد معرفی شدند که ۱۴ خانواده دو معلول، ۳ خانواده از زنان سرپرست خانوار و حوزه اجتماعی و ‌بقیه خانواده‌های تک معلول بودند.

وی افزود: کمک‌هزینه اجاره برای ۴۰ خانواده از مددجویان، جمعا به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان در سال جاری داده شده است و مستندات ۲۹۰ خانوار دیگر نیز آماده است که در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال، کمک‌هزینه اجاره منزل به آن‌ها اعطا خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->