واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

تعداد ثبت‌نام کنندگان خودرو‌های وارداتی اعلام شد + زمان قرعه‌کشی

  • کد خبر: ۱۵۳۳۷۹
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
تعداد ثبت‌نام کنندگان خودرو‌های وارداتی اعلام شد + زمان قرعه‌کشی
سخنگوی وزارت صمت گفت: ثبت نام خودرو‌های وارداتی در ساعت ۲۴ شب گذشته به اتمام رسید و حدود ۱۱۹ هزارنفر ثبت نام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، امید قالیباف گفت: ثبت نام خودرو‌های وارداتی در ساعت ۲۴ شنبه گذشته به اتمام رسید و حدود ۱۱۹ هزار نفر ثبت نام کردند. کار راستی آزمایی شروع شده و تا سه روز ادامه دارد. براین اساس سه‌شنبه غروب برای قرعه کشی اولویت بندی آمادگی داریم.

به گفته سخنگوی وزارت صمت، فردی که خودروی مورد نظر خود را پیدا نمی‌کند اولویتش در عرضه بعدی حفظ می‌شود. همچنین می‌تواند انصراف دهد و مبلغ بلوکه شدن آن‌ها آزاد شود.

او می‌گوید: سعی می‌کنیم تا پیش از سال عرضه را انجام دهیم، اما عمده عرضه‌ها برای بازه سه ماه پیش‌بینی کرده‌ایم.

قالیباف گفت: اکنون ما دیگر قرعه کشی نداریم و در این قرعه کشی تنها اولویت افراد را مشخص می‌شود، اما در اصل ماجرا که خودرو به آن‌ها تعلق می‌گیرد مشکلی نیست.

سخنگوی وزارت صمت گفت: ۱۰۰ هزار تا ثبت سفارش کرده ایم و بعید می‌دانم مشکلی وجود داشته باشد و احتمال اینکه به همه تخصیص بدهیم، وجود دارد.

او گفت: بخشی از عرضه خودرو‌های داخلی در سامانه یکپارچه است که ما آن را طراحی کرده ایم و ابن سامانه در هفته بعد آمادگی دارد که تقاضا‌ها را ثبت کند، اما اکنون در بودجه ۱۴۰۳ طرحی آمده است که عرضه خودرو از طریق بورس کالا باشد که ممکن است این اقدام برنامه ریزی را دشوار کند.

او گفت: سامانه یکپارچه طبق دستور شورای عالی رقابت است و اکنون به خودروسازان گفته ایم که در این سامانه ورود کرده و خودرو‌های خود را عرضه کنند.

قالیباف گفت: امروز ممکن است خبر‌های برای اعلام فرمول جدید قیمت خودرو از سوی شورای رقابت شود.

او گفت: در گذشته تولید خودرو به زیر ۷۰۰ هزار تا رسید و در بازار تقاضای یک میلیون خودرو ایجاد شد، اما در حال حاضر میزان تولید خودرو افزایش یافته و تا پایان سال میزان تولید خودرو به یک میلیون و۲۰۰ هزار تا برسد.

سخنگوی وزارت صمت گفت: میزان تولید خودرو ۲۸.۸ درصد در ۱۰ ماه گذشته رشد داشته است و رکورد ماهانه ۱۲۱ هزار دستگاه تولید دارد انجام می‌شود.

 او گفت: با عرضه‌های سنگین خودرو در بحث تولید داخل و خودرو‌های وارداتی عطش تقاضا کاهش می‌یابد.

قالیباف می‌گوید: هیچ کس موافق قیمت دستوری در خودرو نیست چراکه در کنار آن بازار ثانوی ایجاد شده که قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

او گفت: تمامی ثبت سفارش خودرو‌های وارداتی انجام شده و حتی پول آن‌ها هم پرداخت شده و هیچ مشکلی وجود ندارد و در بازار خودرو‌های داخلی هم دیگر هیچ خودروی ناقصی کف پارکینگ‌ها نیست.

برگزاری قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی ۱۶ اسفند

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه میزان ثبت نام جهت خرید خودرو وارداتی مطابق هدف‌گذاری وزارت صمت است، گفت: احتمالا عصر روز سه‌شنبه جهت تعیین اولویت خرید خودرو‌های وارداتی قرعه‌کشی انجام می‌شود.
قالیباف با اشاره به پایان مهلت ثبت نام خرید خودرو‌های وارداتی در ساعت ۲۴ دیروز (۱۳ اسفند) گفت: بلافاصله پس از پایان ثبت نام تمامی اطلاعات متقاضیان بر اساس شرایط اعلام شده بررسی می‌شود و فهرست نهایی احتمالا عصر سه شنبه جهت تعیین اولویت خرید، قرعه کشی خواهد شد.

وی افزود متقاضیانی که بعد از اعلام اولویت بندی قصد انصراف داشته باشند، بلافاصله مبلغ مسدود شده آن‌ها (که در حساب خودشان است) ازاد خواهد شد.

منع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->