جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دانش آموزان کدام مدارس کشور دچار مسمومیت شدند؟ (یکشنبه ۱۴ اسفند) + جدول

  • کد خبر: ۱۵۳۵۱۱
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
دانش آموزان کدام مدارس کشور دچار مسمومیت شدند؟ (یکشنبه ۱۴ اسفند) + جدول
چند روزی است که مسمومیت دانش آموزان مدارس مختلف در کشور به مسئله‌ای بحرانی تبدیل شده و پراکندگی جغرافیایی آن نیز در حال افزایش است.

به گزارش شهرآرانیوز، حدود سه ماه پیش بود که خبری مبنی بر مسمومیت دانش آموزان چند مدرسه دخترانه در قم منتشر شد و پس از آن نیز شاهد سرایت این مسمومیت‌ها به مدارس سایر استان‌های کشور بودیم.

۲۲ آذر ماه سال جاری بود که روابط عمومی آموزش و پرورش قم از انتقال ۵۱ دانش‌آموز قمی به بیمارستان خبر داد؛ روندی که بعدتر نه تنها در قم بلکه در شهر‌هایی مانند بروجرد، تهران، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، کرج، تبریز، همدان، اراک و حتی امروز در مشهد نیز ادامه پیدا کرد و طی روزهای گذشته پراکندگی جغرافیایی این مسمومیت ها به چند استان دیگر کشیده شده است.

هر چند این مسمومیت ها تاکنون با عوارض خفیف همراه بوده و دانش آموزان دچار مسمومیت پس از درمان سرپایی از مراکز درمانی ترخیص شدند اما بار روانی این خبر و همچنین احتمال حاد شدن نوع مسمومیت‌ها، باعث نگرانی والدین دانش آموزان شده است.

همچنین صبح امروز هم خبر مسمومیت دانشجویان یک خوابگاه دخترانه در استان البرز اعلام شد که به نظر می‌رسد سریال مسمومیت‌ها از دانش آموزان به دانشجویان رسیده است.

جدول پایین که بیانگر آمار مسمومیت‌ها تا ابتدای امروز است، تعداد دانش آموزان مسموم مدارس مختلف کشور و علائم مسمومیت آنها را به نمایش گذاشته است.

نام شهر

تعداد دانش‌آموزان

توضیحات

شهرستان کوار (استان فارس) ۲۷ علائم حالت تهوع، ضعف و سرگیجه
زنجان ۲۹ -
کرج تعداد گزارش نشده است -
اسلام آباد (کرج) تعداد گزارش نشده است -
تبریز تعداد گزارش نشده است دو دبیرستان دخترانه در مناطق تبریز، باسمنج و ستارداداشی
همدان تعداد گزارش نشده است دو مدرسه دخترانه در همدان و کبودرآهنگ
بهارستان (تهران) ۱۲ -
پاکدشت ۶۰ -
اراک ۸ -
خوزستان ۱۰ -
بجنورد ۲۳ -
کرمانشاه تعداد گزارش نشده است -
ایلام تعداد گزارش نشده است -
پرند ۲۰ -
گرمی (اردبیل) تعداد گزارش نشده است استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی
مشکین شهر (اردبیل) تعداد گزارش نشده است استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی
قم ۴۴ -
مشهد تعداد گزارش نشده است -
شیراز تعداد گزارش نشده است -
قزوین ۴۰ مسمومیت و کسالت بر اثر سپری فلفل
یزد - تکذیب شده است
خرم آباد ۱۷ دانش‌آموز پسر و ۲ دانش‌آموز دختر علائم تنفسی و گوارشی
یاسوج ۲۶  بدحالی ناشی از استشمام ناگهانی بوی نامطبوع 
بندر عباس ۲۹  
رامهرمز ۱۱۵  تنگی نفس
کاشان ۶۸   

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->