نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

آزمون: هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شوم

  • کد خبر: ۱۵۳۷۱۹
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
آزمون: هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شوم
روزنامه معتبر بیلد در گفتگو با مهاجم تیم ملی کشورمان به بررسی اوج‌گیری ستاره بایرلورکوزن در رقابت‌های بوندس‌لیگا پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه «بیلد» درباره درخشش سردار آزمون در هفته‌های اخیر بوندس‌لیگا نوشت: مهاجم تیم ملی ایران در برتری راحت بایرلورکوزن مقابل هرتابرلین، گل نخست تیمش را در دقیقه ۱۲ به ثمر رساند. آزمون در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت و نمره ۲ (از نگاه بیلد) را دریافت کرد. او که در آستانه انتقال به المپیک مارسی قرار داشت، اخیراً اولین گل فصل خود را برابر فرایبورگ به ثمر رسانده بود.
آزمون در مورد شرایط خود اظهار داشت: لیگ برتر روسیه کیفیت لیگ آلمان را ندارد و با بوندس‌لیگا متفاوت است. باید به شرایط فعلی عادت می‌کردم، اما الان همه چیز عالی است و من خوشحال هستم.
شرایط فقط از لحاظ ورزشی برای آزمون خوب نیست و به زندگی شخصی او هم مرتبط است. خوشحالی سردار مقابل هرتا، نشانه‌ای از این است که آزمون برای اولین بار پدر می‌شود. او این مسئله را با افتخار تأیید کرد.
به نظر می‌رسد آزمون احیا شده و پس از بیماری و مصدومیت، در مسیر است تا به همان مهاجمی تبدیل شود که بایرلورکوزن مبلغ ۲.۵ میلیون یورو برای جذب او به زنیت پرداخت کرده است. وی در این باره گفت: من هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شوم. این فوتبال است و ممکن است شما ظرف یکی دو ماه در بهترین روز‌های خودتان نباشید. شما نباید اجازه ندهید لحظات بد سبب اُفت شما شوند.
روند صعودی بایرلورکوزن در بازی‌های اخیر به موازات پیشرفت شخصی آزمون پیش می‌رود. مهاجم ایرانی در این خصوص تصریح کرد: ما خیلی خوشحال هستیم. سه امتیاز قبل از بازی با فرانس واروژ (در لیگ اروپا) برای رقابت در جدول بوندس‌لیگا و اعتمادبه‌نفس تیم واقعاً مهم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->