افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آتش‌سوزی در فرودگاه شیراز مهار شد (۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۳۸۱۶
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
آتش‌سوزی در فرودگاه شیراز مهار شد (۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱)
رئیس‌آتش نشانی شیراز گفت: حادثه آتش سوزی در ساختمان اداری فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب، خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

به گزارش شهرآرانیوز، عیدی‌پور به خبرنگاران گفت: به دنبال اعلام وقوع آتش‌سوزی ساعت ۱۹ و ۳۶ دقیقه شامگاه دوشنبه ۱۵ اسفند، در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، بلافاصله از ۵ ایستگاه عملیاتی، خودرو‌های عملیاتی، تنفسی و اطفائی و امداد و نجات، به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه حریق در طبقه دوم یک ساختمان اداری سه طبقه حادث شده بود، گفت: تیم‌ها حریق را کاملا کنترل می‌کنند، اما به دلیل تجمع دود زیاد در طبقه سوم این ساختمان، سه نفر از کارکنان مسیر خروج نداشتند.

عیدی‌پور با اشاره به اینکه هر سه نفر یاد شده در صحت و سلامت توسط آتش‌نشانان از محل خارج شده‌اند، گفت: در حال حاضر تیم‌های عملیاتی در حال تهویه و تخلیه دود موجود هستند، به لطف خدا این حادثه هیچگونه صدمات و خسارت جانی نداشته است.

آتش‌نشانی، اظهارنظر در خصوص علت وقوع حادثه آتش سوزی را به بعد از انجام اقدامات کارشناسی موکول کرده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->