هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

رئیس شورای شهر مشهد: شورا در زمینه اتمام حفاری‌های ۳ و ۴ قطار شهری حساسیت خاصی دارد

  • کد خبر: ۱۵۳۹۰۸
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
رئیس شورای شهر مشهد: شورا در زمینه اتمام حفاری‌های ۳ و ۴ قطار شهری حساسیت خاصی دارد
رئیس شورای شهر مشهد گفت: از شهردار درخواست داریم که به هر نحوی شده پایانه مسافربری تا میدان شهدا خط سه قطار شهری سال آینده راه‌اندازی شود تا همه سه خط با حرم ارتباط داشته باشند و به راحتی به زیارت برسند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان امروز، ۱۶ اسفند ماه، در هفتادوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: زمانی می‌توانیم منتظر امام زمان(عج) باشیم که تقوا، راستگویی و‌ درستکاری سرلوحه کار ما باشد. از طرق دیگر مانند دروغگویی و ریا امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: روز نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز نامگذاری شده است. اگر امنیتی در این سرزمین مقدس وجود دارد به برکت این عزیزان است که شبانه‌روز تلاش می‌کنند و امنیت را به ارمغان می‌آورند، ما نیز در سایه این امنیت به راحتی نفس می‌کشیم و زندگی می‌کنیم. سربازان گمنام شهدای زیادی نیز تقدیم کردند.

موحدیان با بیان اینکه شهرداری برای روز درختکاری برنامه‌های متعددی را انجام دادند، عنوان کرد: ما باید به مسئله حفظ محیط زیست توجه زیادی داشته باشیم که یکی از راه‌های عمده آن درختکاری است. باید به موضوع تامین منابع آبی پایدار نیز توجه شود. احداث تصفیه‌خانه‌های محلی جزو برنامه‌های قبلی شهرداری بوده و‌ شورا هم آن را دنبال می‌کند. از شهردار می‌خواهیم با قوت بیشتری این موضوع را پیگیری کند تا منابع آبی پایداری برای فضای سبز داشته باشیم.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: امروز TBM ضلع شرقی خط سه به اتمام رسید. امیدواریم این خط به سمت غرب که امامت ۵۹ است، منتقل شود و به سمت امیریه ادامه پیدا کند. شورا در زمینه اتمام حفاری‌های ۳ و ۴ قطار شهری حساسیت خاصی دارد. پایانه مسافربری تا میدان شهدا خط سه سال آینده به هر نحوی شده راه‌اندازی شود. به هر طریقی امکان دارد کمک کنید تا همه سه خط با حرم ارتباط داشته باشند و به راحتی به زیارت برسند. همه افرادی که در این پروژه تلاش می‌کنند کار سختی را انجام می‌دهند. سال آینده باید ۵.۵، ۶ کیلومتر که هزینه‌های بالایی دارد در اولویت قرار گیرد که انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->