سرخط خبرها

هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی لازمه توسعه صنایع دستی

  • کد خبر: ۱۵۳۹۶
  • ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی لازمه توسعه صنایع دستی
معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: بازاریابی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی لازمه توسعه کمی و کیفی صنایع دستی در خراسان رضوی است.  

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مطیع با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: معاونت صنایع دستی متولی فعالیت‌ها در حوزه هنرهای سنتی و صنایع دستی است و این معاونت با هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی نظیر فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد، بهزیستی و سازمان زندان‌ها می‌تواند گام‌های موثری در راستای اقتصاد مقاومتی بردارد.

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، وی افزود: انسجام‌بخشی فعالیت‌ها در رونق هرچه بیشتر صنایع دستی ضرورت دارد و هر اندازه بازاریابی در این زمینه صورت پذیرد، شاهد رونق بیشتری در این عرصه خواهیم بود.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به لزوم شناخت کافی از بازارهای هدف صنایع دستی افزود: باید سوغات خراسان‌ رضوی به همه زائران و گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

مطیع خاطرنشان کرد: تدوین بسته سوغات به منظور خرید کالای ایرانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاری در این حوزه در اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->