رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
سرخط خبرها

حسن غفوری‌فرد درگذشت+ بیوگرافی و علت فوت

  • کد خبر: ۱۵۴۰۲۳
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
حسن غفوری‌فرد درگذشت+ بیوگرافی و علت فوت
حسن غفوری‌فرد استاد دانشگاه و سیاست‌مدار کشورمان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن عفوری‌فرد استاد دانشگاه و رئیس سابق هیات بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از تحمل بیش از یک سال بیماری و چند روز بستری‌شدن در بیمارستان جم تهران صبح امروز در ۷۹ سالگی دار فانی را وداع گفت.

حسن غفوری‌فرد (زاده ۱۳ مرداد ۱۳۲۲ در تهران) سیاست‌مدار ایرانی است. وی استاد تمام دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران، عضو سابق شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی و رئیس سابق هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

مرحوم عفوری‌فرد که دارای مدرک دکترای ذرات هسته‌ای بوده، سوابق مدیریتی و اجرایی بسیاری در دوران جمهوری اسلامی از جمله وزارت نیرو، نماینده ادوار مجلس، استانداری و رئیس سازمان تربیت بدنی داشت.

غفوری فرد مدرک دکترای فیزیک ذرات هسته‌ای خود را از دانشگاه کانزاس ایالات متحده آمریکا در سال ۱۳۵۶ کسب کرده است. او در طول اقامت خود در آن کشور مدتی نیز دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان در ان کشور بود. پس از انقلاب ۱۳۵۷ مدتی رئیس مدرسه عالی ساختمان، وابسته به دانشگاه امیرکبیر بود.

غفوری فرد در دولت شهید رجایی استاندار خراسان بود و پس از آن نیز یک دوره وزیر نیرو شد. در دولت سازندگی نیز به عنوان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت حضور داشت.

وی در انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و به عنوان نماینده مردم تهران وارد مجلس شد. او در مجلس ششم حضور نداشت؛ ولی در دوره‌های هفتم و هشتم نیز به عنوان نماینده مردم تهران وارد مجلس شورای اسلامی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->