لغزندگی برخی جاده‌های اصلی در خراسان رضوی (۱۸ اسفند ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۴۰۲۴
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
لغزندگی برخی جاده‌های اصلی در خراسان رضوی (۱۸ اسفند ۱۴۰۱)
براساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، صبح پنجشنبه ۱۸ اسفند، در پی بارش باران برخی جاده‌های اصلی و شریانی استان لغزنده گزارش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت:هم اکنون بارش باران در بخش احمدآباد مشهد آزادراه مشهد-باغچه و بزرگراه های باغچه - نیشابور و باغچه - تربت حیدریه را لغزنده کرده است.

وی از خاتمه بارشها در جاده های تربت حیدریه خبر داد و گفت: همچنین بارش‌ها در جنوب استان موجب لغزندگی مسیر گناباد- کلات شده است.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی فعالیت سامانه بارشی جدید از دیروز در استان آغاز شده و در روزهای جمعه و شنبه پیش رو بیشترین فعالیت بارشی را در استان شاهد خواهیم بود.

۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در راه‌های شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در راه‌های روستایی و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در خراسان رضوی وجود دارد.

این استان با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->