به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

درخواست مهم بازیکنان استقلال از فتح الله‌زاده

  • کد خبر: ۱۵۴۲۲۰
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
درخواست مهم بازیکنان استقلال از فتح الله‌زاده
بازیکنان استقلال از علی فتح الله‌زاده خواسته‌اند تا قبل از عبد حقوق باقی مانده آن‌ها را پرداخت کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازیکنان استقلال در فصل جاری با هر نداری مالی ساخته‌اند و دم نزده‌اند. روزبه چشمی نیز اخیرا به این موضوع اشاره و اعلام کرده بازیکنان استقلال با این رفتار واقعا از خود نجابت به خرج داده‌اند.

با این حال، اما وضعیت مالی برخی بازیکنان استقلال اصلا خوب نیست و مانند دیگر بازیکنان قدیمی نیستند که به هرحال پولی از راه فوتبال صاحب شده باشند و خلف وعده باشگاه روی زندگی‌شان در مقطع کنونی تاثیر بگذارد.

البته همین تعداد نیز که ظاهرا اوضاع مالی خوبی نسبت به بقیه دارند نیز روی حقوق خود از باشگاه استقلال حساب کرده‌اند وبه همین دلیل وقتی می‌بینند باشگاه نسبت به تعهدات مالی خود عقب افتاده، ابراز نارضایتی می‌کنند.

اخیرا مدیرعامل باشگاه استقلال با یک کاپشن آبی رنگ به محل تمرین تیمش رفت و با بازیکنان به گفتگو پرداخت، اما نکته‌ای که درصحبت‌های بازیکنان با آقای مدیر مشهود بود، اینکه غالبا خواستا دریافت مطالبات خود بودند و از فتح الله‌زاده می‌خواستند لااقل تا قبل از شروع سال جدید به تعهدات مالی عمل شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال هم درصحبت حضوری که با بازیکنان داشته به آن‌ها قول‌هایی داده و ازاستقلالی‌ها خواسته چند روز دیگر صبر کنند تا او منابع مالی لازم را تهیه کند و به حساب بازیکنان بریزد تا آن‌ها بتوانند شب عید خود را رد کنند.

البته مدیرعامل باشگاه استقلال درگیر پرداخت بدهی استراماچونی است و درعین حال که باید هزینه‌های جاری باشگاه استقلال را تامین کند، باید بدهی به استراماچونی را هم در برنامه‌های پرداخت مالی باشگاه قرار دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->