مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد: هر هشت گزینه شهرداری مشهد از بدنه آن انتخاب شده‌اند

  • کد خبر: ۱۵۴۵۸۰
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد: هر هشت گزینه شهرداری مشهد از بدنه آن انتخاب شده‌اند
رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شورای شهر این آمادگی وجود دارد که یک نظام انگیزشی مناسب برای بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی تعریف شود تا طرح‌های کاربردی و ایده‌های خلاقانه را به سمتی هدایت کند که منجر به خلق ارزش شود و این، مصداق همان ثروت پنهان است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسامی، رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد در آیین اختتامیه نخستین رویداد ثروت پنهان با محوریت شناسایی دارایی‌های نوین شهر، کاهش هزینه و تجلیل از سرمایه‌های انسانی فعال در مدیریت شهری که ظهر امروز در تالار شهر مشهد برگزار شد، با اشاره به تعریف مبانی جدید در اقتصاد نوین شهری اظهار کرد: مبنای اقتصاد نوین، اقتصاد دانش‌بنیان است که در آن درآمد‌های حاصل از شهر‌های هوشمند بسیار اهمیت یافته و نوآوری، خلاقیت و فناوری‌های دیجیتال و نوین از جمله سرفصل‌های مبنایی این اقتصاد است.
وی افزود: بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور‌ها در شهر‌ها زندگی می‌کنند و کلان‌شهر‌هایی را می‌سازند که ظرفیت‌های عمده‌ای برای درآمدزایی دارند. اینجاست که شهر‌های خلاق زمینه‌ساز تحول کشور‌ها می‌شوند و خصوصاً در کشور ما، کلان‌شهر‌هایی همچون مشهدالرضا (ع) که هویت فرهنگی و خدماتی دارند، می‌توانند فضایی را خلق کنند که با تشرف سالانه ۳۰ میلیون زائر که چهار میلیون از این تعداد از خارج از کشور هستند، استعداد آشکاری برای درآمدزایی ایجاد شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد، بالغ بر ۲۷۰ خدمت به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی ارائه می‌کند و ابرسازمانی همچون شهرداری در بالاترین سطح تعامل و ارتباط مستقیم با زائران و مجاوران است. بر همین اساس، باید یک نظام ساختارمند وجود داشته باشد که طرح‌های کاربردی و ایده‌های خلاقانه را به سمتی هدایت کند که منجر به خلق ارزش شود و این، مصداق همان ثروت پنهان است.
وی ادامه داد: در شورای شهر این آمادگی وجود دارد که یک نظام انگیزشی مناسب برای بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی تعریف شود. امروزه در شهرداری مشهد شاهد یک نظام خدمتگزاری شبانه‌روزی و بی‌وقفه هستیم و در برابر این، باید یک نظام ارزش‌گذاری هم وجود داشته باشد. البته این نظام انگیزشی صرفاً بر مسائل مالی دلالت ندارد و کارکنان همین که مشاهده کنند که در تصمیم‌گیری کلان‌شهری دخیل و سهیم هستند، این به نفسه می‌تواند نمادی از یک شیوه انگیزش باشد.
حسامی تصریح کرد: برای اولین بار است که هر هشت گزینه شهرداری مشهد از بدنه آن انتخاب شده‌اند. این امر نشان می‌دهد که شورای ششم از سرمایه انسانی ارزشمندی که به‌عنوان ترکیب تخصص، تجربه و تعهد در شهرداری حضور دارند، آگاه است.
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->