گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

فصل جدید سریال «بچه مهندس» تولید می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۴۹۰۰
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
  • ۱
فصل جدید سریال «بچه مهندس» تولید می‌شود
فصل جدید سریال «بچه مهندس» در ۳۰ قسمت اوایل سال جدید برای شبکه یک سیما تولید می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی غفاری کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی بچه مهندس ۱، ۲، ۳ و ۵ و سفر به سرزمین ملائک از افشای عنوان این مجموعه خودداری کرد و اظهار کرد: این مجموعه که قصه‌ای جذاب، پیچیده و البته سختی دارد در ۳۰ قسمت برای شبکه دوم سیما ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم کار ساخت مجموعه را تا ۱۵ فروردین کلید بزنیم. غفاری جزئیات بیشتری از این مجموعه ارائه نکرد و گفت: موضوع این سریال موضوعی از موضوع‌های روز جامعه است.

مهر ماه اعلام شده بود بود که مجموعه تلویزیونی «رحیل» به کارگردانی علی غفاری برای پخش از شبکه ۳ سیما ساخته می‌شود. شاهرگ(۱۳۷۶)، چراغ‌قرمز(۱۳۸۸)، استرداد(۱۳۹۰)، ابوزینب(۱۳۹۳) و تک‌تیرانداز(۱۳۹۹) هم از جمله آثار سینمایی علی غفاری است.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا مهریان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
1
2
پس کی فصل پنجم بچه مهندس رو می سازید گفتید ماه رمضان ۱۴۰۲ اما هنوز هیچ کاری نکردید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->