سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افشای راز مرگ کودک ۶ ساله با ضربه نامادری اش

  • کد خبر: ۱۵۴۹۸۱
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
افشای راز مرگ کودک ۶ ساله با ضربه نامادری اش
پسربچه ۶ ساله به نام نیما در خانه شان به طرز مرموزی درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، ۱۱ اسفند ماه امسال رسیدگی به مرگ مشکوک پسربچه ۶ ساله‌ای به نام نیما در خانه‌ای واقع در یافت آباد تهران در دستور کار محمد وهابی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.
در بررسی‌های اولیه مشخص شد که نیما به دلیل مبهمی به کام مرگ فرو رفته است و مشاهدات اولیه حکایت از آن داشت که دور دهان نیما کبود شده بود.

در ادامه تحقیقات خواهر ۷ ساله نیما تحت تحقیقات قرار گرفت و پرده از راز جنایت هولناک برداشت و گفت: «روز قبل از مرگ نیما، نامادری ام به خاطر شیطنت هایش او را دعوا کرد و با پشت دست به دهانش کوبید. ساعتی در دست نامادری ام بود که به دهان نیما برخورد کرد و همین باعث شد که او حال خیلی بدی پیدا کند. چند ساعت بعد پدرم به خانه آمد و حال بد نیما را دید و با نامادری دعوا کرد. پدرم می‌گفت باید نیما را به بیمارستان ببریم، اما نامادری مخالفت کرد. صبح روز بعد که برادرم فوت کرد.»

با توجه به ادله‌ای که بر علیه پدر و نامادری وجود داشت، دستور بازداشت آن‌ها صادر شد و تحقیقات از پدر ۳۴ ساله و نامادری ۳۱ ساله این کودک آغاز شد و اظهارات ضد و نقیض آن‌ها سبب شد که بررسی‌ها وارد فاز تخصصی شود. در ابتدا نامادری اظهار داشت که کودک از پله سقوط کرده است، اما پدر بیان داشت که این کودک از تاب افتاده است. به این ترتیب رسیدگی به این پرونده در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران تا روشن شدن حقیقت ادامه دارد.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->