کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

بیرانوند و حسینی بهترین دروازه‌بان‌های سال ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۵۵۳۵۸
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
بیرانوند و حسینی بهترین دروازه‌بان‌های سال ۱۴۰۱
علیرضا بیرانوند و سید حسینی به دلیل عملکرد یکسان در سال جاری به طور مشترک برترین دروازه‌بان سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، معمولا بعد از پایان سال کارشناسان اقدام به معرفی برترین‌ها می‌کنند، گرچه به لحاظ فنی هر فصل نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و عملکرد بازیکنان در طول یک فصل ارزیابی می‌شود تا بهترین‌های هر پست معرفی شوند، اما براساس یک سنت همیشگی در پایان هرسال و با نزدیک شدن به ایام نوروز بهترین‌های یک سال نیز معرفی می‌شوند.

با توجه به اینکه درطول یک سال بازیکنان فوتبال در دو فصل درگیر رقابت هستند گزینش کمی دشوار خواهد شد. به خصوص در پست دروازه‌بان که کارشناسان فوتبال در انتخاب یکی از میان علیرضا بیرانوند و سید حسین حسینی دچار تردید‌هایی هستند و به طور قطع نمی‌توانند یکی از این دو را به عنوان دروازه‌بان برتر برگزینند.

بیرانوند با پرسپولیس عملکرد مطلوبی داشته و درفصل جاری کلین شیت‌های متعددی را در کارنامه خود ثبت کرده و درجام جهانی هم یک بازی مقابل آمریکا انجام داد. حسینی هم سیرصعودی قابل توجهی را در سال جاری پیمود. او علاوه برقهرمانی با استقلال درلیگ برتر، به جام جهانی هم رفت ودو بار در قفس توری تیم ملی قرار گرفت.

با این حال حسینی نیز به لحاظ عملکرد فوتبالی برتری آن چنان محسوسی در قیاس با بیرانوند ندارد و انتخاب یکی از میان این دو کاری بس دشوار و طاقت فرسا است.

با این حال امیرقلعه نویی، سرمربی کنونی تیم ملی باید خوشحال باشد که دو دروازه‌بان مدعی در تیم ملی دارد و می‌تواند در جام ملت‌های آسیا از این دروازه‌بان‌ها استفاده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->