تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

فوت ۶۲ مرد و زن براثر استفاده از قرص برنج در کرمانشاه

  • کد خبر: ۱۵۵۵۵۶
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
فوت ۶۲ مرد و زن براثر استفاده از قرص برنج در کرمانشاه
مدیرکل پزشک قانونی کرمانشاه گفت: در ۱۱ ماه گذشته، ۶۲ نفر در این استان به دلیل استفاده از قرص برنج جان خود را از دست داده اند

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل پزشک قانونی استان کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، ۱۴۳۶۱ نفر شامل ۴۲۳۸ زن و ۱۰۱۲۳ مرد با ادعای نزاع به پرشک قانونی مراجعه کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: همچنین در این مدت، ۱۰۰۹۶ نفر شامل ۳۱۹۹ زن و ۶۸۹۷ مرد با ادعای تصادف در پزشک قانونی تشکیل پرونده داده اند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل پزشک قانونی استان کرمانشاه، فوت ناشی از تصادف را ۵۳۲ نفر اعلام و با بیان اینکه از مجموع فوتی‌های تصادف امسال، ۱۰۳ فوتی مربوط به تصادفات درون شهری و ۳۳۷ فوتی نیز مربوط به تصادفات برون شهری است تصریح کرد: هشت فوتی راه روستایی و مابقی در موارد غیر ترافیکی و موارد خاص دسته بندی می‌شوند، از جمله افرادی که بطور مثال در جاده‌های خارج از حریم راه و محدود تعیین شده و یا در محوطه پارکینگ یا هرجای دیگر خودرو دنده عقب گرفته و با برخورد خودرو فوت کرده اند.

سلیم خانی، آمار مصدومین حوادث کار را نیز ۶۰۶ نفر شامل ۱۳ زن و ۵۹۳ مرد اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش داشته است.

وی فوت شدگان حوادث کار را ۲۸ نفر شامل ۱ زن و ۲۷ مرد بیان کرد و گفت: این آمار نسبت به سال گذشته کاهش داشته است که ۱۱ نفر بدلیل برخورد با جسم سخت، ۳ نفر برق گرفتگی، ۹ نفر سقوط، ۲ نفر کاهش اکسیژن، ۱ نفر سوختگی و ۲ نفر غرق شدگی می‌باشد.

این مسئول در ادامه، فوت بدلیل مصمومیت با گاز منواکسید کربن را ۱۵ نفر شامل ۹ زن و ۶ مرد اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

سلیم خانی، با بیان اینکه طی ۱۱ ماه امسال ۵۸ نفر شامل ۲۲ زن و ۳۶ مرد بدلیل سوختگی جان خود را از دست داده اند و نسبت به سال گذشته افزایش داشته است گفت: ۱۴ نفر نیز شامل ۲ زن و ۱۲ مرد بدلیل برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند که نسبت به سال گذشته کاهشی بوده است.

وی، آمار فوت شدگان غرق شدگی را ۱۵ نفر شامل ۱ زن و ۱۴ مرد اعلام و افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است که شامل فوت ۶ نفر بدلیل غرق شدگی در رودخانه، ۷ نفر دریاچه مصنوعی و سد و ۱ نفر در دریاچه طبیعی بوده است.

مدیرکل پزشک قانونی استان کرمانشاه در پایان، آمار فوت شدگان با قرص برنج را ۶۲ نفر اعلام، و خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۱۵ نفر زن و ۴۷ نفر مرد بوده اند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->