«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

کم‌حاشیه‌ترین نمایشگر موبایل به آیفون ۱۵ پرو مکس اضافه می‌شود + عکس

  • کد خبر: ۱۵۵۵۹۶
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
کم‌حاشیه‌ترین نمایشگر موبایل به آیفون ۱۵ پرو مکس اضافه می‌شود + عکس
طر‌ح‌های افشاشده آیفون ۱۵ پرو مکس – iPhone ۱۵ Pro Max خبر از حضور کم حاشیه‌ترین نمایشگر موبایل جهان روی این گوشی می‌دهند نشان می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز - اپل پس از سال‌‎ها استفاده از طراحی که از زمان آیفون ایکس معرفی شده بود، سراغ یک طراحی تازه‌تر رفت و دوربین سلفی و حسگر فیس آیدی را در یک جزیره کپسولی‌شکل جای داد. با این که اپل معمولا هر سال طراحی گوشی‌هایش را عوض نمی‌کند، اما اولین طرح‌های افشا شده از گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس نشان می‌دهند این شرکت، سال آینده از یک طراحی جدید و البته تکراری برای اندرویدی‌ها استفاده خواهد کرد.

اگر مطلب منتشر شده توسط آیس یونیورس که یکی از مشهورترین افشاگران دنیای گوشی‌های هوشمند است درست از آب در بیاید، اپل در پرچمدار پریمیوم بعدی‌اش، از طراحی نمایشگر و دوربین سلفی موسوم به حفره‌ای استفاده خواهد کرد.

هر چند طراحی کپسولی که در سری آیفون ۱۴ استفاده شد تا حدی تازه بود، اما طرح احتمالی نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس اپل، شباهت عجیبی به پرچمدار‌های اندرویدی دارد و حداقل از نمای جلو، کسی نمی‌تواند تفاوت این مدل با گلکسی اس ۲۳ را تشخیص دهد.

کم‌حاشیه‌ترین نمایشگر موبایل به آیفون ۱۵ پرو مکس اضافه می‌شود + عکس

طراحی احتمالی نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس اپل که توسط افشاگر معروف دنیای گوشی‌های هوشمند، آیس یونیورس منتشر شده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس اپل، استفاده از صفحه نمایشی با حاشیه‌های کاملا باریک است. حاشیه‌ای این مدل طبق اطلاعات منتشر شده، ۱.۵۵ میلی متر خواهند بود. خوب است بدانید گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای حاشیه صفحه نمایش ۱.۹۵ میلی متری است.

با این که رندر‌های منتشر شده جالب به نظر می‌رسند، اما احتمال استفاده اپل از چنین طراحی خیلی کم است. اگر در سال‌های اخیر یک واقعیت را از کمپانی اپل فهمیده باشیم، این است که این شرکت هیچ علاقه‌ای به استفاده از طرح‌های جدید مگر پس از گذشت چندین سال ندارد. احتمالا سال آینده تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۵ از طراحی موسوم به کپسولی استفاده کنند و حداقل تا دو یا سه نسل بعدی آیفون، شاهد استفاده از طراحی حفره‌ای نباشیم

حتی اگر اپل بخواهد سال آینده از طراحی حفره‌ای در نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس استفاده کند، باز هم باید فکری به حال حسگر فیس آیدی گوشی‌هایش کند. البته در صورتی که این شرکت دوباره سراغ استفاده از تاچ آیدی برود، مشکل جای دادن حسگر فیس آیدی به صورت کامل حل خواهد شد.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->