رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

جانشین فرمانده فراجا: فتنه چهارشنبه آخر سال با میدان‌داری و فداکاری پلیس خنثی شد

  • کد خبر: ۱۵۵۶۱۷
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
جانشین فرمانده فراجا: فتنه چهارشنبه آخر سال با میدان‌داری و فداکاری پلیس خنثی شد
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های معاندین درباره شعله‌ور کردن آتش فتنه در چهارشنبه آخر سال، گفت: با عنایت خداوند متعال و با بصیرت و هوشیاری مردم و همکاری سایر دستگاه‌ها و همچنین با میدان‌داری و فداکاری پلیس، این فتنه نیز خنثی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مجموعه کل انتظامی درگیر فتنه‌های اخیر در کشور بود، اظهار داشت: از آنجایی که امسال سالی پر تلاطم برای فراجا بود، این نیرو با فداکاری و ایثار در برابر همه فتنه‌ها و مشکلات ایستادگی کرد که نتیجه مثبتی برای انقلاب داشت.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های معاندین در خصوص شعله‌ور کردن آتش فتنه در چهارشنبه آخر سال، گفت: با عنایت خداوند متعال و با بصیرت و هوشیاری مردم و همکاری سایر دستگاه‌ها و همچنین با میدان‌داری و فداکاری پلیس، این فتنه نیز خنثی شد.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص جنگ ترکیبی دشمن بر علیه جمهوری اسلامی که از خارج برنامه ریزی شده بود، گفت: خداوند به دست امت اسلامی این توطئه عظیم را خنثی نمود و امروز شاهد سرافرازی و امنیت کشور هستیم.

وی با تاکید بر دیپلماسی فعال و پویای نظام که باعث شده کشور‌های قهر کرده نیز روی به آشتی با نظام جمهوری اسلامی بیاورند، گفت: بی شک این موضوع، نشان از عظمت انقلاب اسلامی داشته و ما همه افتخار می‌کنیم دراین نظام مقدس خادم مردم  هستیم.

سردار رضایی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور گفت: فراجا همواره نقش بسیار مهمی در خنثی‌کردن فتنه‌ها و نقشه‌های دشمن داشته و دارد و هماهنگی و انسجام بین رهبری و مردم  باعث شد که نقشه‌های دشمن خنثی شود.

جانشین رئیس پلیس کشور با بیان اینکه مردم در همه صحنه‌ها به خوبی ظاهر می‌شوند؛ تاکید کرد: فتنه اخیر را نیز واقعاً مردم خنثی کردند و  جمعیتی که در ۲۲ بهمن آمده بودند در کل کشور بی‌نظیر بود و استان خراسان‌جنوبی نیز جز استان‌های معروف همیشه در صحنه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است تا همه دستگاه‌ها با هوشیاری کامل به سمت اجرای وظایف حرکت کنند، افزود: در حال حاضر نیز دولت با پشتیبانی قوه مقننه، دستگاه قضا و سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها، ثبات و آرامش اقتصادی را نیز رقم خواهد زد و با تبعیتی که دولت از ولایت‌فقیه دارد انشاا... ملت بزرگ ایران در سال جدید شاهد اتفاقات و اخبار خوش خواهند بود؛ امیدواریم سال پیش‌رو، سالی پر از آرامش و رونق اقتصادی همراه با روحیه و منش انقلابی طی شود.

رضایی با بیان اینکه ارتباطات مرزبانان و رده‌های انتظامی با مرزنشینان در مرز‌های شرقی کشور و همسایگی با افغانستان بسیار بالاست، یادآور شد:  مجموعه انتظامی خودش را  تکیه‌گاه مرزنشینان می‌داند و این یک راهبرد تعریف شده برای فراجاست و امیدواریم صلح و آرامش در کشور همسایه‌مان نیز برقرار باشد.

در ادامه این دیدار آیت‌الله عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: حفظ امنیت مسئولیت بسیار سنگینی است و نیروی انتظامی در ایجاد و حفظ امنیت شریک مردم می‌باشد. امنیت برای جامعه نعمت بسیار بزرگی است که باید همواره شکرگزار بود و برای حفظ آن تلاش کرد.

آیت‌الله عبادی خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی در امور مختلفی که بر عهده دارد نشان داده عملکرد خوبی داشته و مصداق بازر آن در دو فرضیه امر به معروف و نهی از منکر است که برای حفظ هویت جامعه تلاش می‌کنند. فرماندهی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کند؛ این حافظان امنیت هم آبرو و هم جان خود را در راه نظام اسلامی فدا می‌کنند و با اعتقاد در این مسیر ثابت قدم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->