تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان جنوبی به علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
سرخط خبرها

شماره تلفن‌های ضروری برای مسافران نوروزی اعلام شد

  • کد خبر: ۱۵۵۷۰۷
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
شماره تلفن‌های ضروری برای مسافران نوروزی اعلام شد
مسافران نوروزی می‌توانند در تعطیلات نوروز در تماس با شماره تلفن‌های ضروری ضمن کسب آخرین وضعیت حرکت قطار‌ها و پروازها، در صورت وجود مشکل شکایت خود را نیز در سامانه ۰۹۶۲۹ ثبت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، کاربران بخش جاده می‌توانند با تلفن ۱۴۱ اطلاعات ضروری در بخش راه را دریافت کرده و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی مطلع شوند.

برای کسب اطلاع از وضعیت هوا نیز می‌توانید با شماره تلفن۱۳۴ تماس گرفته و از وضعیت بارش‌ها و دمای هوا در تعطیلات نوروز آگاه شوید.

مسافران نوروزی که بخش ریلی را برای سفر انتخاب کردند نیز می‌توانند با شماره ۵۱۴۹ از وضعیت تردد قطار‌ها مطلع شوند.

برای مسافران هوایی نیز شماره تماس۱۹۹ اعلام شده است. بهتر است مسافران پیش از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

فرودگاه امام خمینی نیز با شماره تلفن ۵۱۰۰۱۱۸ آماده ارائه اطلاعات درمورد زمان پرواز‌ها به مسافران نوروزی است.

هم چنین سامانه ۰۹۶۲۹ نیز برای ارائه اطلاعات و دریافت شکایت‌های مسافران نوروزی پاسخگو است.

امسال در بخش هوایی دو میلیون و ۳۰۰ هزار صندلی برای سفر‌های داخلی و خارجی عرضه شده است، اما به دلیل افزایش تقاضا نسبت به عرضه، دولت در تلاش برای افزایش وتوسعه ناوگان در سال جدید است. یک میلیون و ۳۰۰ هزار صندلی قطار نیز پیش بینی شده است که تلاش می‌شود به یک میلیون و ۵۰۰ هزار صندلی هم برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->