حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

نفشه سال ۱۴۰۲ گل محمدی برای بازگشت به صدر جدول

  • کد خبر: ۱۵۶۰۱۴
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
  • ۲
نفشه سال ۱۴۰۲ گل محمدی برای بازگشت به صدر جدول
یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در تازه‌ترین صحبت‌های خود با بازیکنان از آن‌ها خواسته شکست مقابل سپاهان را فراموش و برای بازگشت به صدر جدول تلاش کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سال ۱۴۰۱ برای یحیی گل محمدی و شاگردانش خوب تمام نشد. سرخ‌ها با اینکه در جام حذفی توانستند سپاهان را شکست دهند، اما درلیگ به این تیم باختند تا علاوه از دست دادن جایگاه دومی خود در جدول رده بندی، فاصله امتیازی خود را سپاهان با سپاهان باز هم بیشتر ببینند.

اکنون پرسپولیس یک پله پایین‌تر از سپاهان و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در جایگاه سوم جدول قرار دارد، اما یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس عمیقا بر این باور است که تیمش قابلیت بازگشت به صدر جدول را دارد.

بازیکنان پرسپولیس در روز‌های گذشته برای تبریک سال نو با سرمربی خود تماس گرفتند که یحیی به همه آن‌ها این جمله را گفت: «باید به صدر جدول برگردیم و هواداران را شاد کنیم.»

گل محمدی در صحبت‌های خود به بازیکنان تیمش گفته که سپاهان قطعا امتیاز از دست خواهد داد و آن‌ها می‌توانند با برد‌های پی درپی به صدر جدول برسند.

گل محمدی براین باور است که اگر پرسپولیس دردربی به برتری برسد، قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد و سپاهان حتما تا پایان فصل امتیازاتی را از کف خواهد داد و دچار مشکل خواهد شد.

این صحبت‌ها روحیه تازه‌ای را در اردوی سرخ‌ها به وجود آورده و بازیکنان این تیم هم با یکدیگر هم قسم شده‌اند که تحت هر شرایطی به صدر جدول بازگردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داود
Germany
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
0
1
درود بر یحیی وبازیکنان به امید خدا که صدرل جدول برای پرسپولیس آست با وقفه ای که بین بازی ها برای جام جهانی افتاد بازی پرسپولیس افت داشت وصدرل جدول را دست داد وبا این وقفه برای‌ تعطیلات پرسپولیس بر می‌گردد به جایگاه اصلیش
Habib
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
0
2
سلام، پرسپولیس ❤سرور سپاهان واستقلال، بله مطمئنن پرسپولیس قهرمان لیک برتر میشه. انشاالله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->