آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

بازنشستگان کشوری به عتبات عالیات می‌روند

  • کد خبر: ۱۵۶۳۷۱
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
  • ۵
بازنشستگان کشوری به عتبات عالیات می‌روند
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برنامه ریزی برای سفر بازنشستگان کشوری به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، نعمت الله ترکی افزود: از ابتدای انتصاب در صندوق بازنشستگی کشوری مبحث تحول مدنظر قرار گرفته و اقدامات بسیار خوبی نیز در این راستا انجام شده است.

وی عنوان کرد: باید با تلاش و ابتکار، هر روز سعی کنیم نسبت به روز قبل در افزایش رضایتمندی بازنشستگان کشوری نقش داشته باشیم و این تاکید مستمر رییس جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است؛ این دولت توجه جدی به رسیدگی به امور بازنشستگان دارد.

ترکی، از بررسی و احصای نقاط ضعف صندوق و زیر مجموعه در ادوار گذشته خبر داد و تصریح کرد: برای تک تک موارد درحال برنامه ریزی کوتاه مدت هستیم که به نظر می‌رسد گام تحولی بلندی برداشته خواهد شد. قول‌های ما قول کوتاه مدت است که برای بازنشستگان و عموم جامعه ملموس باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به عنوان مثال با وجود علاقه‌مندی جمع کثیری از بازنشستگان، در ادوار گذشته سفر به عتبات وجود نداشته یا تسهیل نشده است. بازنشستگان بسیار زیادی در سامانه نظارت مردمی از این مورد گلایه‌مند بودند.

وی افزود: همان‌طور که در ادوار مختلف سفر‌های سیاحتی برای بازنشستگان وجود داشته، سفر زیارتی عراق و ... نیز باید در کنار آن سفر‌ها تسهیل شود، چون مورد مطالبه بخش کثیری از این قشر عزیز و خدوم بوده است. در همین راستا در روز‌های پایانی سال گذشته دستور‌های لازم صادر شد و شرکت‌های زیرمجموعه جلساتی را در این زمینه حتی در ایام نوروز برگزار کرده اند و به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد این رویداد میمون و مبارک باشیم و خبر عملیاتی شدن آن را به جامعه منتقل کنیم.

ترکی اظهار داشت: نقش ما در این سفر‌ها تسهیل گری است و شرکت‌های زیرمجموعه متولی این امر می‌شوند تا بازنشستگان بتوانند با حداقل هزینه ممکن، به زیارت بروند. ضمن اینکه از ظرفیت دو شرکت هواپیمایی ذیل صندوق بازنشستگی نیز در این امر استفاده خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بازنشسته کشوری
Turkey
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
1
آقای ترکی کاش بجای این حواشی بی‌مورد پیگیر همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و بیمه قابل قبول بودید تو این وضعیت فلاکت بار کی بفکر سفره!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
1
1
سفر ها خیلی مناسب است اما جناب ترکی ایراد ازپیشنیان خودت مشکل حل نمی شود بلکه عملا باید مشکلات اقتصادی که همان وضعیت حقوقی بازنشستگان است طبق تورم حتی مقداری بالاتر افزایش یابد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
0
0
باسلام،آقای ترکی مسائل مهم تری از سفر وجود دارد .مثل بیمه تکمیلی جدیدغیراز بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ،و پرداخت معوقات بازنشستگان وزارت بهداشت ودرمان که از 15تیرماه سال۱۴۰۰ که حکم آن صادر شده بود ولی هنوز فقط یک ماه اسفند سال ۱۴۰۱ پرداخت شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
0
0
سلام، آقای ترکی بنظرم شما سعی دارد که قدمها مثبتی برای بازنشستگان کشوری بردارید ،ولی به مسائل ضرورتی که برای بازنشستگان کشوری حیاتی است مثل بیمه تکمیلی ،همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، وپرداخت معوقات بازنشستگان وزارت بهداشت ودرمان بپردازید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
0
0
با سلام، خبری با تشکر از شما که با چاپ اظهارنظر منطقی بازنشستگان کشوری با آنها برای حل مشکلاتشان همراهی میکنید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->